Tisdag, en helt vanlig dag

raderat


Ikväll så drog jag och Malin på spinning, alla andra tränar ju som tokar nu så man får inte vara sämre själv. Det var faktiskt hur kul som helst, men det tog ett tag innan jag fick in tekniken. Både jag och Malin kom lite sent så fanns inte riktigt tid att fråga instruktören hur maskin fungerade, men tur så fanns det en snäll dam som hjälpte till :)
Första 15min trodde jag allvarligt att jag skulle dö, trampade och trampade för brinnande livet. Gick trögt så innåthelvete! Tittade på alla andra som nöjt cyklade på och förstod inte att jag kunde vara så sjukt otränad. Efter en stunds bök med både det ena och det andra så konstaterade jag att min tröja hade fastnat i framhjulet, inte undra på att man kände sig som en åttioåring!! Nu sitter jag här med lagom träningsvärk i rumpa och lår, så jag kan till 100% säga att efter vi vart till Norrtälje så vet jag en som inte kommer röra sig i onödan imorgon;) På söndag ska vi träna igen men vi får se om det blir spinning även då, skulle vara roligt att pröva lite gympa.

Nu ska jag lägga mig i sängen och grisa framför tvn. R åkte iväg och kollade på fotboll, skiiit trist. Var ett tag sen vi träffades känns det som :(

GODNATTI!



Kommentarer
Postat av: Elli

Nej, hon är kvar.. Har haft henne en gång denna graviditet. Men hon har tydligen blivit bättre, för alla fel verkar hon ha gjort sitt första år där.

Jag bor i Rimbo, men valde att gå i Norrtälje på MVC ändå.



Jag har sett att det finns en "Öppen förskola" vid Vallbygrillen ("Kyrkis" heter den tror jag), kanske är den du hört om? Ser mysigt ut när man tittar in iaf :)



2009-09-15 @ 22:13:38
URL: http://elliaurore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0