En snabbvisit i Norrtälje

Idag så mötte jag och Milo upp Skorpan i Norrtälje. Köpte lite kläder till Milo då nästan allt börjar bli för litet. Fanns mycket sött så man får hålla i plånboken när man ger sig in bland babykläderna ;) Hittade även en jätte söt fleeceoverall från Lindex, blev rena rama kapet när jag upptäckte att jag hade en reakupong! Najs ^^
Var egentligen på jakt efter ett par vyssanlull tassar till spjälsängen. Man sätter dom under benen på sängen och vips så blir det en vagga. Milo äter ju fortfarande nattmål och sen runt 05 snåret så får man buffa han i stjärten för att somna. Vilket då också leder till att vi måste ha honom i vår säng.. Så tanken är då att jag tänkte försöka med vaggningen, har hört mycket bra om dom så det är ju värt ett försök iaf! De fanns tyvärr bara i rosa, kanske inte riktigt den färgen jag var ute efter ;) Så surt. Beställer hem från babyland istället.. borde ju komma i början av nästa vecka senast isf.

Sen brummade vi hemåt efter lite fika. Och hemma så låg det fyllningsmassor :) Så snart så har vi hela vår tomt! Nu så är det ju en bra sluttning ner till gränsen.. Känner att jag är lite dålig på att lägga upp bilder på hur det ser ur hos oss, men det kanske inte är så många som är intresserade? R och hans pappa (som hjälpt till super mycket med huset, vi hade nog inte kommit så långt som vi är idag om han inte hjälp oss. TACK!) ska arbeta med det imorgon iaf. Tråkigt nog så körde lastbilen massorna på helt fel ställe så det blir rätt mycket extra arbete.

Skrutt är nattad i vår säng och ska snart bäras över till sin egen.. Själv så ska jag slå på femman för idag är det ju premiär för Färjan3! Ikväll ska jag lägga mig tidigt, jag är allt annat än pigg! BLÄ! Imorgon har vi BVC tid och jag har ingen aning om när.. hittar inte heller den "gula lilla boken" där man alltid får en klisterlapp där tiden står. Har för mig att det var tidigt på morgonkvisten.. Faktiskt inte den enda jag har tappat bort för den delen heller, mina nycklar hem är redan borta. Nästan läskigt vad glömsk man är..


En något förvirrad Milo.

Nu sitter Milo nästan helt själv, men med stöd av gymmet så går det riktigt bra långa stunder. Men bäst är ju såklart att stå och banka och föra långa diskussioner med leksakerna. Man behöver inte ens hålla upp honom, han står för egen maskin och det enda som behövs är att man håller armarna runt så att han inte faller. Idag så kom han även på efter några veckors introduktion att vatten är gott! Så nu dricker vi vatten till maten :)


Kommentarer
Postat av: zandra

Visst går de fort när man vl börjar lära dom ngt.. =)

2009-09-07 @ 20:18:02
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill se hus! :)

2009-09-07 @ 20:29:03
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: zandra

Vi får se om de blir östhammar eller vallentuna, i vallentuna är de på torsd. fm så de kanske blir de istället, synd att inte du o milo vill me =)

2009-09-07 @ 20:35:57
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/
Postat av: Papps

Hej Lintroll.

Ja du Lina. Inte lätt å hålla reda på alla saker. Bara du inte tappar bort Milo så e de väl ok. :-) Snart så får du jaga runt Milo och sen hittar han trappen och ska klättra upp. Tusen gånger typ./Kram

2009-09-07 @ 21:36:53
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Papps

Hej Lintroll,

Du kan äta svampen imorgon. Det syns på den när den blir dålig. Blir torr då./Kram

2009-09-08 @ 08:36:09
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Andreas / Korven

Hahah, tycker han att vatten är gott nu? :)

Haha, gulligt! :)

Så det blir hans läsk på lördagar? ;)

2009-09-09 @ 09:20:17
Postat av: Elfrida

Jäklar vilken fin unge, och vilket otroligt charmigt namn! Milo, det ligger helrätt på tungan. Själv har jag planer på att döpa en son till Romeo. Men det får tiden utvisa, jag är trots allt bara 19 bast och har all tid i världen på att fundera ut sådant som barnnamn och grejer. Haha. :)



Ha det guld! :)

2009-09-17 @ 19:17:33
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0