Samtal från Kiruna

Ringde en glad tant runt 20.30 och frågade om jag hade en tv. Ja, visst var det tv-licens skiten.. tråkigt! Så nu är man äntligen kund där också.. härligt att slänga pengarna i sjön ;)

Jag och Milo tog oss ut på en liten promenad idag iaf, man blir ju helt rutten av att sitta inne. Visserligen skulle jag ju kunna vara ute mera, men känns inge vidare alls när plutten är sjuk. Fick frågan att hoppa in och jobba ikväll också.. hade verkligen vart super roligt, om inte saker och ting var som det var. Hade inte vart roligt alls att jobba när man vet att Milo är hemma och är sjuk.. skulle inte kunna slappna av helt enkelt!

Ikväll så är det seriestart för Lyxfällan igen, yäääy :) Och roligare är det ju när Mathias & Charlie är tillbaka. Det gillar vi här hemma ska ni veta!
Så det var faktiskt allt för mig, som skrivet.. händer inte så mycket skoj just nu.

Adjööö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0