♥-llina
Nu är det igång

På vår tomt så händer det lite grejer.

Den här gula saken åker fram och tillbaka, med inte mindre än Rickard som chaufför. Med pappa Robban i bak ;) Det ser ut att gå riktigt bra!

Jäfför

duhhuuu, jag kommer hem idag. ska vi ses?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress