Imorgon får jag och skrutt besök, fina flickor väntas. Zandra&Meya ^^
Har absolut inget vettigt att skriva idag, så jag ska icke tråka ut er med mitt blaha!
Godnatt!
Petronella
Grattis till att ni sålde bilen...va skönt! Har varit på möte på jobbet, så jäkla trött...gäääsp.
Ska prova ditt recept där, det var lita annorlunda än mitt... håller med dig, filmjölksbröd is the shit,såå gott
Nä nu bingen tror jag, nattinatti, hoppas Miloplutt inte kräks inatt...kram

1