Lördagsgodis

Igår så fick vi äntligen vårt hemlarm :) Dock så känns det inte som om man behöver det längre, nu är man ju "van" med att bo i hus. Men visst känns det tryggare, oja. Finns ett såkallat trygghetslarm som man kan larma centralen hemifrån ifall det händer något, det gillar jag mest.

Idag så åkte R och hans daddy och hämtade vår nya bil. En saab 9-5, röd med tonade rutor. Lite sportig. Jag har lite blandade känslor över bilen, när jag ser den så är den helt okej. Men när jag kör den, så skäms jag? Haha :S Eller ja skäms och skäms, den känns inte jag helt enkelt. Den är.. svårt att sätta ordet på det, men.. alldels för pojkig. Känns inte som en familjebil. MEN jag är överlycklig över det stora utrymmet! Jag vänjer mig säkert efter ett tag. Men en total motsats från 9-3an! R verkar inte heller så super nöjd över sitt val? Han hade inte alls samma min som när han kom hem med 9-3an. Han skyller på att han aldrig kommer få en lika bra bil som den.. Känns som att jag kommer bli så där lagom straffad för att jag tycker att vi behöver en kombi ;)
Vi gjorde nog helt enkelt inte ett jätte bra köp, eller mer R, jag var ju inte med. Hade jag fått bestämma, då hade det stått en Volvo v70 på tomten ;)

Nu så ska jag gotta ner mig i soffan med godisskålen ^^
R är med sina kompisar och kollar på fotboll. Fotboll är det bästa han vet.. och jag hatar det :P





Kommentarer
Postat av: zandra

ingen bildpå pojkbilen da? =)

men då syns vi på tisdag på babysången.. Du och jag ska kanske åka på babyöppet i hallsta på måndag?eller? Joo, jag vill inte åka själv, Lina! vi kan höras!Godnatt

2009-09-26 @ 22:13:23
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/
Postat av: zandra

Jo, kom ju på du sa att du ville också gå matkurs, men ring till bvc på måndag fm o kolla om du kan få hoppa med i vår grupp " gunilla" pratade med hon på bvc just om dig faktiskt i fredags just att inte vi blev erbjudna att gå i en mamma grupp. för de var faktiskt en ny tjej med sist nu..

Minns inte va hon hette som vi har. men bara säga gunilla gruppen!

2009-09-26 @ 22:16:52
URL: http://meyasmamma.webblogg.se/
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2009-09-26 @ 22:52:18
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja Sonic är ju kullt! Jag spelade jämt det när jag var yngre :)



Visst var bebisen härlig :D

2009-09-26 @ 23:54:31
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Papps

Hej Lintroll,

Klok kvinna har talat:

"Hade jag fått bestämma, då hade det stått en Volvo v70 på tomten ;)"



/Kram

2009-09-27 @ 08:17:53
URL: http://intruder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0