♥-llina
Godmorgon
Här hemma har vi bara hunnit med frukost och en massa mys. En liten kille är så himla förkyld och hostig, så idag blir vi minsann inne :) Stackars lilla hjärtegryn. Men han har humöret uppe trots allt iaf.. Nu ligger han och trynar i vagnen och jag ska se till att göra lite nytta.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress