Fredag var det ja..

Igår så var som sagt mina kära barndomskompisar här, men inte Moa för hon blev tvungen att jobba. Det var kanske fyra år sen vi gick på roden tillsammans på HR-programmet, helt sjukt roligt va hade. Har knappt tänkt på gymnasietiden alls på sista tiden, men nu när jag sitter här i skrivandes stund så vilken frihet man hade. Gick i skolan då man orkade och kände för det, kunde ligga och dra sig i sängen lite extra ifall det var en tråkig lektion på morgonen, äta, sova middag efter skolan. Hm, märkt det att jag gillar att sova? Visst får jag ju göra det nu också, är ju bara att ta sig en lur när Milo sover. MEN, sovmorgon.. den lär jag knappst se på 13år!
Hur som haver, det var jätte roligt att se deras små söta fejs! :) Milo fick ett presentkort på POP, så det blir ju perfekt till vinteroverall!

Nu så är tanken att jag ska slänga mig in i duschen och göra mig i ordning. Om typ två timmar så kommer Tessan och hennes Tuva in genom dörren :) Tessan som för övrigt var min chef från tiden då jag jobbade på okå, gymnasietiden. Ska bli skit roligt att ses! Tuva är bara några dagar äldre än Milo så det ska vi intressant om de är på samma nivå ;)

Morsning!

Dessa bjöd jag på igår, choklad cup cakes med vanilj frosting! Super goda.
Med lite recepthjälp från både Pellan och Nette (bildbeviset ;).) så gled allt på som en dans. Men, det här med att spritsa upp frostingen ser mycket lättare ut än vad det är! Men det här får duga för att vara nybörjare ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

mums! vill ha

2009-09-11 @ 13:25:30
Postat av: zandra

Jag har vabat 3 gånger nu, man vill ju hellst inte det, känns dumt attvara hemma dfrån jobbet när man själv inte är sjuk, känns som man smiter=)

Ja dom säger ju det att dom är sjuka första året men sen har dom ett bra imunförsvar.



det såg gott ut dom där bakelserna=)Men jag är inte alls lika sugen på sött saker nu längre iallafall så det är jätte skönt.



då är du hemma 1 år till, fan vad nice=)

2009-09-11 @ 14:10:18
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Gu jag hade tom glömt att du jobbat på okå :D tiden går verkligen sjukt fort och gymnasietiden var verkligen inte igår!



Ha en trevlig helg :)

2009-09-11 @ 17:33:13
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Petronella

tjuuuuusigt, ser gott ut med :) Kram

2009-09-12 @ 02:32:03
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: nette

åh så fina dom blev =) ser supersmarriga ut!

jag får visa hur jag spritsar nån dag så du ser tekniken, men dina var faktiskt inte fy skam!

2009-09-12 @ 09:22:11
URL: http://metrobloggen.se/heavenlycake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0