snabbspolning av dagarna som gått.

Förlåt för dålig update, har varken haft ork eller känts som att det funnits tid att nörda framför bloggen ;) Men idag så..

I lördags så var det bröllopsfest, hur roligt som helst! Blev aningens på lyset och kände mig helt förstörd dagen efter. Gjorde inte många knop kan jag meddela. Tanken var att köra ett spinningpass på söndagskvällen men då hade jag nog fått en hjärtattack och kolavippen direkt. Vi (jag, R och Milo) sov kvar i Brottby och det gick fina fisken för Milo. Han sov som en gris och vaknade 05.30 för lite vällning. Men ville inte somna om.. så det var bara bus som gällde. Låg och drog oss i sängen till klockan 07 och Milo fick snällt ligga och pyssla med alla Leias leksaker.
Vi åkte hem strax efter ett och bara latade oss, eller ja.. R tvättade bilen så det var väl med jag som latade mig.

I Måndags så sålde vi vår bil!! Weeii* Hur skönt som helst och längtar så enormt efter en kombi. Vi ska iväg och kolla på en Volvo V70 på fredag.. ja nu tänker ni kanske "hus, barn och volvo. När kommer hunden". Men någon hund blir det inte här..
Milo passade även på att bli dålig, igen. Nätterna är värst då det är skyttetrafik från vårt sovrum till hans. Han hostar och hostar tills han spyr. Slutar alltid med att han hamnar under en jättekräk och sover klart hos oss. Lite taktik från hans sida kanske? ;) Drygt är det hur som haver. Att sova i en 140säng med skrutt och R, det är trångt. Bakade bröd för fulla muggar och skulle ge mig på Rimbobullar, men det gick åt pipsvängen. Spelade ingen roll hur mycket mjöl jag hade i för degen var i klibbigaste laget iaf. Så, rak ner i soppkorgen. Hatar när det inte flyter då när man bakar så fanns inget tålamod att baka ut dom.
På kvällskvisten så drog jag och Malin iväg på spinning, ett medelpass. Gick skitbra men det var tungt som bara den..  Men jag har trots allt slit ingen träningsvärk? Känns inte ok. Jag vill ha ont! Känns som att man inte får något för mödan annars.

Igår så kom Läli och hennes stora Ella och smaskade på äppelpaj som jag gjorde på morgonen. Blev inte ens hälften så god som Malins, men ett tappert försök. Jätte roligt att träffa dom! Händer alldeles för sällan. De är också inne på att bygga Älvsbyhus så det finns mycket roligt att prata om :)
Annars igår så donade jag runt hemma, fattar inte hur stökigt det blir så fort jämt? Och att inte nämna allt grus, suck.

Idag så blir det ärenden ner till centrum och har lovat Milos mormor lite gull med pojken.
Ikväll så blir det spinning igen, men jag velar lite. Har ju varken bil eller cykel, och det ligger på "andra sidan" av Rimbo, är en bra bit att knata (latvarning).

Nu ska jag passa på att göra mig i ordning ostört. Milo ligger och knoppar!
Hoppas ni haft en bra helg.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Erica

Va!? :/ Men gud så fruktansvärt! :( Våra små liv alltså. Snacka om att man skyddar dom med allt man har och kan. Man blir ju så orolig!! :/

Och det är som du säger, man ryser på något ovanligt vis!

2009-09-23 @ 21:28:08
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe. Västertorp ligger verkligen lååångt från centrum!

2009-09-23 @ 21:28:43
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0