Nu..

..är jag barnfri. Känns lite wierdo att jag ska vara det hela kvällen. Skorpan är ute och går med Milo sovandes i vagnen, som även ska vara barnvakten ikväll när jag ska ge mig iväg på arbete. R och hans pappa kommer ju visserligen vara hemma och fixa kaklet i köket, så hon är ju inte helt ensam.
Jaha. Och nervös är jag också.. skum känsla i magen som bara bullrar. Fjärilarna hoppar dubbelhopp. Men det går nog över när jag väl kommit in i det. Funderade precis om jag ens kommer ihåg något? Gör jag det? Kommer känna mig som en praktikant. Nog om detta.. för jag ska jobba snart!

Tjing!

Imorgon bitti så åker vi till Söderköping till min gammelmormor för att ta kort; Nu när Miloponken är född så är vi nämligen fem generationer. Det ni ;) Kanske blir ett kort här på bloggen, om jag inte blir allt för ful förstås. Det är inte min melodi att vara med på foto, lyckas 8 av 10 gånger göra någon ful min eller blunda. Hejja.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill se kortet :) Så lägg upp dett sen!!

Jobbet kommer du klara galant :) Hälsa alla från mig!



Kram kram

2009-10-16 @ 10:41:24
URL: http://msoder.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hejhopp! Håller tummarna för att det går superbra på jobbet! Torp....tsssssss ;o)



Kram P.

2009-10-16 @ 11:46:18
Postat av: Elli

Vad roligt med 5 generationer :D

Och skoj med jobbet :) Är det tänkt att du ska jobba lite då och då nu eller?

2009-10-16 @ 12:53:23
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0