I stundens hetta så får jag syn på mitt halsband som jag beställde för ett tag sen! Det är SÅ fint så ni kan inte ana. Är riktigt sugen på att beställa hem fler från jäntan i Skåne som fixar ihop det själv! Hela kalaset gick på 235:-, då har jag två hängen med text stansat, en skyddsängel och en pärla. Alltså, inga pengar. Portot ingick i priset. DET NI.


Jennifer
vad var det hemsidan hette?

1