Hallelujah moment

R ringde och berättade att det låg ett brev med hjärtan som var handskrivet i brevlådan. Jag trodde inte för en sekund att han talade sanning.. Men, tji fick jag när det faktiskt låg ett brev till mig med två små hjärtan. Ivrig och alldeles till mig hoppade jag hem för att riva upp det. Vem kan ha skrivit kärleksbrev till mig?- tänkte jag.

I stundens hetta så får jag syn på mitt halsband som jag beställde för ett tag sen! Det är SÅ fint så ni kan inte ana. Är riktigt sugen på att beställa hem fler från jäntan i Skåne som fixar ihop det själv! Hela kalaset gick på 235:-, då har jag två hängen med text stansat, en skyddsängel och en pärla. Alltså, inga pengar. Portot ingick i priset. DET NI.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad var det hemsidan hette?

2009-10-29 @ 17:58:12
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0