Fredagsmys

Åh! Nu väntas det ost och kex, och till det ska det drickas iskall cola. Gotti!
Självklart kommer det ses på Idol ^^


Duktig som man är så jag har jobbat två gånger den här veckan, känns super bra! Och det är fanemej riktigt roligt att få slita igen. Vi har även vart till Uppsala för att handla lister till köket, och de blev inte som vi hade tänkt oss så det blir en sväng dit snart igen.
Idag så har jag städat, städat och städat hela dagen. Allt tar så mycket längre tid med en liten som ska roas hela tiden, och helst av allt så vill han stå och gå. Något som han absolut inte klarar av själv, så man får vara med i stort sett hela tiden då han är vaken. Sen så är det att städa järnet tills han vaknar till igen :P
Ja som sagt. Hela dagen.


 

 


 

Imorgon åker vi och Skorpa till Täby C ^^

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det lät ju väldigt smidigt och bra, smart att ni började med den rutinen tidigt. För de här funkar knappt längre.. inge kul när det tar ibland över en timme.. man blir så slut. jamen då ska jag kolla efter såna tassar, kan tänka mig att det är bra, blir liksom som me vagnen ju.

2009-10-23 @ 20:20:06
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0