Utmanad..

..av Zandra, och i min tur så utmanar jag Patricia och Linda.

Född:
9 Mars 2009
Var: Dandryds sjukhus
Tid: 18.43
Födselvikt: 3910g
Födsellängd: 50cm
Huvudmått vid födsel: 35cm
Namn: MILO
Namnbetydelse: Milo betyder "the merciful". Milo betyder äpple på grekiska. Ett typiskt montenegriniskt namn, betyder "den käre". Milo anses också betyda "min kärlek", milo = my love
Andranamn: Robert Runar
Efternamn: Nihlén
Ålder: 7 månader
Nyligen lärt sig: Åla runt i cirklar
Dagis: Hösten 2010
Vikt nu: 8,9kg
Längd nu: 70,5
Mammagris eller pappagris: Mammas :)
Favoritbus: Hoppa och gå runt med gå vagnen (med hjälp av mamma eller pappa förstås)
Favoritmat: Äter allt utom palsternacka. Älskar mat
Favoritleksak: Olika. Men snutte skulle han inte klara sig en dag utan
Favorit tvprogram: Inget speciellt
Favoritmusik: När mamma och pappa sjunger. När pappa sjuger "prästens lilla kråka" - så tjuter man av skratt
Sover i: Pyjamas
Favorit person förutom mamma & pappa: Skorpan och kissekatterna
Barnvagn: Emmaljunga city cross
Försäkring: Trygghansa
Blöjor: Pampers
Hur många tänder: 0
Storlek i kläder: 74/80
Storlek i skor: Har inga skor än, men skulle tippa på 18/19
Syskon: Inte än ;)

Vår lilla Milo knappt ett dygn ♥





Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va kul! ska jag skriva i på en gång, får man nåt att göra..haha. Ja det är våran gamla begagnade, men det är en riktigt bra vagn, rejäl och den håller. Ja, jag tror ni gjorde ett bra köp med eran citycross! Jag vet, han ser ut som en pojke nu. Ingen bebis längre liksom. Eran Milo börjar ju också bli riktigt stor nu, han är också en mammagris alltså.. =) Ja, åkpåsen ja. Den fick vi till vagnen, så jag tror den är emmaljungas. För den passar precis till vagnen.. visar dom åkpåsar på deras hemsida kanske?

2009-10-07 @ 21:36:04
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Elli

Haha! Så tokigt! Jag tänkte att du inte visste vem jag va :P

I Norrtälje finns det ett barnloppis nästan vid hamnen där dom säljer både nya och begagnade saker och kläder :) I Rimbo brukar jag gå till "Barnboden".



Ja, det är hemskt hur småbarn "ska" se ut! Och hur ska dom kunna leka i stela tajta kläder?! Kläderna är ju SNYGGA! Man ser egentligen inte skillnad på småbarnskläder och vuxenkläder.

2009-10-08 @ 00:53:56
URL: http://elliaurore.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tack så mycket! :D Det blir ju lite snett och vint ibland men vad tusan.. jag jobbar på att bli expert ;)



Vi följer jättejättegärna med till kyrkis! Säg bara vilken dag så dyker vi upp också :) Fan vad kul! :)



Btw, känner mig utmanad.. tar tag i denna på en gång ;)

2009-10-08 @ 08:44:04
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0