5/10-09

Uäck för gårdagens onda. Nu är det mycket bättre, knapra alvedon och sova ut en hel natt, det behövdes. I morse steg vi upp runt halv 8 efter lite gos i sängen. Frukost som alltid har vart Milos favvo, är mer något äckligt. Allt man stoppar in åker snabbt ut igen. So no more gröt. Yoghurt med mosad banan och macka är det som fungerar, men bara liiiiite ^^ Tänk vad mycket dom för för sig? :)

R är ledig idag efter helgens slaveri, så vi har städat. Han motionerar dammsugaren och jag går efter med skurtrasan. Så nu är det rent och snyggt här hemma i några dagar iaf. Vet inte hur det lyckas bli så skitigt fort? Trodde det skulle bli bättre än i lägenheten då allt var så trångt. Så fort man ställde något på golvet så såg det stökigt ut. Det har en tendens att bli så här också förstår ni. Ja, helt ointressant egentligen. Så vi skippar det..

Milo ligger och sover sen 2tim tillbaka ♥ Han brukar alltid ta två eftermiddags lurar men det verkar som att han kör i ihop båda, smidigt. Han har verkligen fått humör senaste dagarna. Blir tokarg så fort han inte får som han vill eller inte når något. Favoriten nu är att gå/hoppa med lära-gå-vagnen, så man får gå med böjd rygg fram och tillbaka. Och jag blir helt förstörd av det, att gå dubbelvikt fungerar inte längre för min rygg. Och Milo pojken förstår ju inte varför vi slutar när det är som roligast :) Andra saker som han kan bli riktigt förbannad över är när katten går förbi, utan att ens titta och bara försvinna snabbt igen. Inte omtyckt. Eller när man sitter på lekmattan och JUST DEN leksaken han vill ha ligger en bit bort, och han vägrar försöka ta den. Sitter och tjuter tills någon hjälper honom.. Älskade barn, jag tror du har pappas stubin.

Nä, nu ska jag klä på mig. På jakt efter en skottkärra, eller iaf kolla efter en om granngården. Ikväll blir det tacos för vår del, gotti*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pappas stubin? Knappast..tror att han ärvt den från dig ;)

2009-10-05 @ 15:54:04
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: Jennifer

MENSBARN MENSBARN MENSBARN.

jag ska få pengar från Soc, så ska vi åka till typ uppsala och leta efter en vinterjacka till oss båda och ha rajtantajtan?

I call ya bitch

2009-10-05 @ 18:12:19
URL: http://bunnytrash.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men faktiskt, man skulle ha blivit tokig annars!!



Men åh vad härligt! Kolla upp vart det är någonstans :) det är mycket svenskar som har hus/lägenhet här nere så vem vet, kanske :P

2009-10-05 @ 18:16:44
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0