Stackars mig :(

Jag säger bara FY FAN för mensvärk. Innan Milo kom till världen så var det bara en fis i rymden, men efter är det nog det värsta som finns. Jag skulle hellre föda sjutton ungar till och jag kunde få slippa detta..
Ja, nu vet ni det. Jag tycker synd om mig själv helt enkelt, stackars mig.

Igår så tog jag Milo under armen och lillebror i andra för att införskaffa nya jeans till honom. Gick in alla möjliga klädaffären men hittade inget som passade. I den sista affären så ville Andreas minsann inte pröva, för i provrummet så såg man knänen och ner utifrån (liiiiite blyg kanske?). Så vi får ge oss ut på jakt en annan dag, födelsedagspresenten måste ju bli av. När vi kom hem så var jag helt död, trött. Tyckte att det var perfekt att vila när Milo skulle sova, men han kände bara för att vila i tjugo minuter. Just perfekt. Så det var bara upp i igen och må pyton. R kom hem tidigare från jobbet så det var skönt iaf. Han kollade på fotboll och jag surfade på nätet efter vinteråkpåsar :)
Det börjar ju bli dags för mys i vagnen när kylan kryper sig på. Och självklart finns det jätte mycket att välja bland så beslutsångest är bara förnamnet.

Idag så lunchade vi hemma hos Jenny, Stefan och lilla Filip som hunnit bli lite över tre månader :) Lilla gossen. Sara och hennes Vilma var också med. Känns som att jag helt har glömt spädbarnstiden.. Är så himla vackert när man ser Vilma ligga på mammas bröst och tryna. Sockersött ^^
Annars så har jag inte gjort mycket, kom hem på eftermiddagen och pysslade lite hemma. Ser ut som fan i hela huset. Katthår, majskrokar, damm, sand och mängder av prylar överallt. Imorgon är det banne mig dags för städning..

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och kolla på ensamma mammor.
Stackars, stackars mig.


Och grattis stooora Amanda som blir myndig idag ^^
KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: jeanette

fick inte du en åkpåse av mig?

om du inte vill ha den kanske luaks kan få den igen ;-) inser att han nog behöver den ialf,...el kanske var det ewa som fick den..

2009-10-04 @ 22:04:03
URL: http://www.bessemess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0