Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Alltså.

Programmet "Mammas pojkar" som går på Tv4, det är så bra! Men tycker att det är liiite synd att det inte händer så mycket. Jag vill se intriger och bråk, ett stort gäng tjejer som är ute efter samma killar. Ja det borde ju faktiskt visas mera? Nog om detta.

Ikväll så somnade Milo på två röda. Och det händer aldrig. Han vaknar oftast till lite att nappen ramlat ut eller att det är bökigt. Men inte ikväll, nada. En annan positiv grej som Milo har börjat med senaste dagarna är att vakna runt 06 på morgonen (ja, kanske inte alltid är så skönt), och läggs hos oss och snackar en stund. Somnar om och sover till 08, oh. De där två timmarna får mig att känna mig riktigt utvilad på morgonen. Tack älskade barn

Har beställt hem foton igen. Lyckas alltid bli närmare trehundra bilder och det är lika jobbigt varje gång man ska ladda upp bilderna. Tar en sån evighet. Började igår kväll och inte ens tio bilder var klara när vi gick och la oss. Lyckligtvis så var de klart när jag steg upp på morgonen så det var bara ta tag i det efter morgonbus med Milo. Och nu är det gjort, beställde några i lite större format som ska upp på väggen. Längtar.

Imorgon så ska jag och lilla M på kalas. Hans kompis Leah fyller ett år idag! :D Stora tjejen. Nu blir det att göra sig i ordning för sängen och slå på tvn där istället.

Godnatti från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0