Det går bra nu

Idag har jag vart på städhumör. Var riktigt länge sen ska ni veta..

Senaste sex timmarna har jag pysslat med detta;
Burit upp en massa prylar som legat i trappan till övervåningen, där jag även sorterade in alla saker i olika "avdelningar". Tvättat tre maskiner och vikt alla utom en som hänger på tork. Lagt det snyggt och prydligt i garderoberna (brukar alltid annars ligga i tvättkorgen eller i soffan några dagar innan jag orkar vika ihop det). Städade ur Milos garderob med försmå kläder. Fört över bilderna från kameran till datorn, till och med sorterade och gjorde olika mappar. Dammat. Gjort snyggt och prydligt i köket. Vattnat blommorna. Satt upp tavlor i M´s rum (med hjälp av R).

Jag klappar mig själv på axeln idag för min insats.


Har gått runt i sunkiga mjukisar, osminkad och sett allmänt ofräsch ut. Perfekt.

Nu är det dags för Greys, som jag har längtat. Missade förra gången när jag arbetade! Så nu ska det kokas lite gott thé och smaskas på en banan! Efter det så kanske jag skickar efter lite foton, det är dags igen.

Tack för idag, slut för idag!





Kommentarer
Postat av: Linda

Japp, vi ska tapetsera är det tänkt. Får se om vi lyckas =) Du är en sann hemmafru du, duktig! =)

2009-10-29 @ 15:11:46
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Therese

Han är så söt er Milo!!

2009-10-29 @ 18:31:29
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0