Trögast i stan

Idag är jag trött. Sov med Milo i hela 2,5tim på förmiddagen.. senaste dagarna har jag vart dunder trött som sovit när Milo haft sina lurar iaf mist en gång om dagen. Måste ha brist på något i kroppen?

Marknaden är över. Skönt. Blir stressad av allt folk när man ska rulla runt där nere med vagnen. Skulle vara så grymt mycket skönare om det fanns en höger/vänster fil som folk fick knata i, och sen om man prompt skulle stanna om man träffar någon. Då får man gå åt sidan. MEN, självklart är det ju aldrig så. Och speciellt nu när man har vagnen med sig, fanns ju en del som man bara skulle vilja köra över. Vet inte hur många gånger jag körde in i tanter med rullatorer, men till min förvåning så blev de inte särskilt arga. Dom skrattade och skämtade. Men om man råkade nudda en tant utan hjälpmedel, herre min gud. Då fick man sig en blick som heter duga!
Aja, nog tjatat om det. Alla vet ju hur det är på marknader ;)

Fick med oss hem det gamla vanliga iaf, strumpor :) Milo fick två fotbollsdressar till i sommar att springa runt i, självklart en av pappas favorit lag Manchester United. Antar att R kommer vara så stolt och vilja att han ska ha den hela sommaren! Blev självklart brända mandlar också,   ä l s k a r t !
Hittade en skit cool flasköppnare, med en snopp! En femtiopeng så var den vår ^^

Idag så får vi se vad dagen bjuder på, är som sagt aptrött så funderar på att inte göra ett piss. Mamma och pappa var precis här och fikade en stund och lämnade present till Milo. Två t-shirts med "Mormors älskling" och "Morfars favorit", en filt och en haklapp. Tack!
R kommer snart hem från jobb men ska troligtvis iväg och spela nya FIFA, har vart mycket prat om det senaste dagarna ;) För mig blir det Idol och kanske hyra en film! Seg som man är.


"VEM är det som gömmer sig?"

 

"Men, det är ju bara tokmamma ;)"

Kommentarer
Postat av: Linda

Fasiken din karl är ju borta nästan lika mycket som min :D kan dom hålla sig hemma nångång eller haha :D

2009-10-03 @ 11:20:20
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Petronella

Tack för senast :o) Ses imorgon?!

Du trött hela tiden kan ju vara brist...eller ett tillskott av något(n) ;o) Kraaaam P.

2009-10-03 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0