Mmmmammma

Jag tror minsann att det är en liten pojke här hemma som börjar få sin första gadd. Vid läggdags så somnade han snällt men har vaknat var tionde minut i snart över 1½ timme. Vaknar och gråter helt förkrossande "Mmmammma, Mammmma". Lilla bebi. Eller så kanske det bara är mardrömmar. Tänderna har man ju skyllt på i all evighet när det har vart lite tjink. Men nu är det väl ändå "den tiden" de brukar ploppa upp.. Det visar sej ^^

Var över till Zandra idag och träffade några av hennes vänner och barn. Jätte roligt att träffa lite nytt folk! Imorgon så är det upp tidigt igen för att åka på tisdags sången :) Inte dumt det heller. Annars så ska jag faktiskt jobba, bestämde mig det trots R jobbar kväll så Skorpan får rå om lilla grynet. Är ju så där lagom nervös, som vanligt när jag ska lämna över honom. Nu är ju varken jag eller R hemma ifall det är något.. men, det brukar ju aldrig vara något problem mer än att han är jätte trött när han äter kvällsgröten. Men han gillar ju sin Skorpa, och det gör vi också ♥

Har avnjutit ett glas färsk blåbärssoppa och två skivor av mitt goda hembakta bröd, gött i magen det. Men, jätte onödigt med kvällsfika. I know. Läste tillbaka när jag drack Nutriletten, att jag hade ångest när jag började äta fast föda igen. Haha, sjukt ju. Men visserligen gick jag ner 7kg, så skiten fungerar ju. Men finns det något tråkigare än att banta? Näh. Tacka vet jag hellre träning då.. om man orkar. Det jobbiga är ju faktiskt att ta sig dit sen flyter det andra bara på. Nu ska jag allvarligt ta och tänka på refrängen, är så trött och seg i skallen så jag vet knappt vad jag pysslar med!

Godnatt då!


Man kan bli riktigt trött med en massa brudar som sällskap.
Med nappe och en fotboll, då kan man tagga ner en stund.

Kommentarer
Postat av: Erica

Det känns helt otroligt faktiskt! :D Nu är hon ETT år och kan GÅ! Vad hände med min lilla tjej liksom ?!:D

2009-10-19 @ 22:42:17
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Jaaa visst är det mysigt! :)



Spännande, har det ploppat ut ngn tand än?

2009-10-23 @ 14:35:06
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0