20.04

Den här helgen har blåst förbi som alla andra! Redan måndag imorgon och tillbaka till vardagen.
I dag så har vi hållit oss hemma hos R´s föräldrar. Han har hjälp sin pappa och jag och Milo höll oss inomhus med farmor Yvonne! Blev en hel dag ute på "landet" ;) 

Här hemma så pågår det fogning i köket, ser super najsigt ut redan nu! Lägger ut en bild på resultatet. Har blivit ett riktigt lyft för vårt kök kan man säga. Det ser betydligt större ut och mycket fräschare!

Min kamera är full med bilder, 941st som väntar på att läggas in i datorn. Måste ta mig tid att lägga in dom så att jag kan bjuda på några nya på bloggen! Gillar själv inte bloggar utan bilder så man får ju faktiskt inte vara värre själv..
I veckan så händer det mycket skoj. Jag ska jobba på onsdag och ev. tisdag. Annars så ska jag träffa många vänner! Imorgon bär det av hem till Zandra. Aja, nu är det faktiskt tv-dags för mig. Ensam mamma söker, någon annan som tycker om det programmet?

Tuudelo!




Kommentarer
Postat av: Papps

Hej Lintroll,

Det är som jag säger fredag eftermiddag och måndag morgon. Helgerna rusar förbi. Idag blev det iaf lite skoj på hoj. Tommy å jag åkte en sväng. Det var najs.



Ha de! /Kram

2009-10-18 @ 21:48:34
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Therese

Mitt favvoprogram!

2009-10-19 @ 09:59:46
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meh...var e bilden? Nyfiken ju :o) Miloplutt lilla pruttis, inte träffat på länge nu. Måste åtgärdas. Kram...

2009-10-19 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0