Tillbaka..

...

Förlåt för riktig dålig uppdatering! Jag har mått ganska så ruttet och igår var första dagen jag ens kunde ta mig ut genom dörren. Sen så har vi haft knas med internet som faktiskt kom igång i morse igen. Därav inga inlägg.

Magen börjar komma igång sakta men säkert. Dock ska jag inte ropa "hej" än för det känns fortfarande att det är något som lurar. Veckan som gått så kommer ja knappt ihåg vad vi har gjort? Inte mycket, som att inget vettigt ploppar upp. Så vi skippar det.

Det är full rulle med Milo här hemma iaf. Han praktiskt taget springer i gå-stolen. Fram och tillbaka, stannar för att "dansa" med musiken, jagar katterna, river i mammas blomma i hallen osv, osv. Han har fått in riktigt bra snits och tar sig runt plätt lätt. Smarta grejer det där. I början av veckan så har han även kommit på hur man ska ta sig upp från liggläge. Perfekt när han ska sova för natten- inte. Han vrider och snurrar på sig och vill gärna att man ska kolla på tills han är färdig.

När man talar om trollen ^^
Nu vaknade han till och nu blir det ful rulle igen! Först lite mys i soffan för snart kommer min mamma och lillebror hälsar på.


Mallig..? ;)







Kommentarer
Postat av: Elli

Haha! Ja, det har du rätt i :D Det är så uttjatat "ung, ensamstående mamma" och "ung mamma" att man nästan kräks åt det! Det är en självklarhet att man tar hand om sitt/sina barn, men dom verkar hela tiden vilja ha bekräftat av andra hur "duktiga" dom är som klarar av det.

2009-11-20 @ 23:24:45
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0