Sjukhusvistelse #2

Min älskade Skorpa ligger på sjukhuset med ond blindtarm. Urinvägsinfektionen visade sig vara en blindtarmsinfektion istället, ajaj :( Var in i dag och hälsade på lilla damen som mådde pyton. På schemat så stod en operation på eftermiddagen. Hur det kan bli?
Försökt att ringa men jag tror minsann att någon ligger som en gris och sussar med en massa morfin ^^

Ikväll så är ögonlocken flera kilo tunga. Så det blir att lägga sig tidigt och hoppas man vaknar pigg som en mört i morgon istället ;) R kommer snart hem från tennisen så då blir det lite soffhäng. Kanske ett bad? Hur skönt vore inte det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va smart att du köpte det på marknaden, tänkte jag aldrig på.. Ja dem behövs verkligen nu =)



Mm, jag hade också det när jag var gravid. Men vafan tycker inte att jag kan vara det. Det började efter att jag tog en alvedon, om det kan vara de.

2009-11-15 @ 20:18:56
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Jasså, visste du inte att det var Vik som var pappa? :) Ja visst är dem lika, inte klokt! Vi pratade om dig för ett tag sedan, han sa att det nog var din syster som bakade tårtorna till dopet? Jeanette? :) Jag visste inte att ni var systrar! Vad kul, dem var ju helt fantastiska.



Allt bra annars ?:)



Kram

2009-11-15 @ 20:35:24
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Linda

ne fy farao. Nu blir jag nojig här! haha.. nemen ja precis jag söker jobb, de jobb som finns. tyvärr så finns det inte skitmycket jobb.. så får se vad som händer. Han ska börja i januari.. det är mycket nu. Man som haft det så lugnt och skönt här i ett helt år, sen kommer allt på en gång känns det som =)

2009-11-15 @ 20:47:04
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Petronella

Nä, hoppas Skorpan har blivit av med den onda tarmen och att allt gick bra! Kramar P.



Ps.Fan, nu har vi ju inte setts på evighet alltså, inge bra...saknar er....

2009-11-16 @ 17:06:18
Postat av: Patricia

Vad fint du har gjort det här på bloggen! Riktigt snyggt :) Milo är så jäkla söt! Men inga bilder på dig? :)

2009-11-20 @ 10:57:35
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0