Mellisdax

Har precis kånkat ner allt julpynt från övervåningen. Rotat igenom varenda låda och papperspåse och har konstaterat, att det mesta faktiskt bara är skit. Tänkte sätta upp en ljusslinga med stjärnor i vardagsrummet men då är ju fönstret för brett, och vi har bara två slingor. Typiskt. För man kan nämligen inte ha ett jota i de fönsterna, Milo är där direkt. Så det får bli en sväng till IKEA eller Rusta för att kika efter nytt.. Man ska ju iofs vänta tills julrean, i know. Men det här är prio1 saker för att julen ska bli mysig. Hur som..

Nu är det snart vilotajm för en liten och det lutar åt att jag lägger mig bredvid. Inte mycket som händer idag för vår del. Lite Johan Falk ikväll med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Linda

Rusta hade jättemycket julgrejer! hela stället kändes det som, ska dit å köpa tomtar :)

2009-11-23 @ 14:58:41
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Jossan

Så jäkla mysigt att få upp lite julpynt. Vi får åka hem till Sandra och känna in julstämning för hon är redan klar. Jag väntar på att golvet ska ligga på övervåningen, så ska jag på rusta på torsdag och shoppa lite grejjer.



Johan Falk filmerna är SÅ jääkla bra. Jag sitter typ hela filmerna och håller Honsa i handen och förklarar att det bara är film, inte på riktigt. Vi har sett fram till 3an tror jag.



kram

2009-11-23 @ 20:46:02
URL: http://josefinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0