Kräksjuka

För ca två veckor sedan låg jag i sängen och skröt för R att jag har så bra immunförsvar.

I fredags fick jag mitt straff;
Från klockan 22.00 fram till 10 morgonen därpå så kräktes jag som en galning varannan timme. Jag trodde allvarligt att jag skulle dö vilken sekund som helst. SÅ jävla hemskt.
Magen vred sig ut och in och inälvorna skrek att få komma ut. Efter man gjort sitt så mådde man som en prinsessa, befrielse. Några minuter gick, och bullret fortsatte i magen. Vinterkräksjuka. Seriöst, man skulle nog behöva bli inlagd av det om man hade det en längre tid?

R började sitt lagom till när Milo vaknade. Och han var inte sämre själv heller.. Nä, fy. Tack gode god för att den bara höll i sig i något dygn. Och lilla Milo verkar ha klarat sig än så länge!
Dock fanns det lite som muntrade upp en faktiskt. Tex när R gick runt och tyckte så himla synd om sig själv, att han var mer sjuk än mig. Gick och åmade och stånkade. Jag kunde inte annat än skratta.. Varför ska det alltid vara med synd och en karl när det gäller sjukdomar? :)

Hela mitt kropp värker.
Så nu blir det soffdeg framför ensamma mammor!

Mors!

Kommentarer
Postat av: Papps

Hej Lintroll,

Kräksjuka e verkligen beight. Man blir alldeles slut, och ett elända att försöka kräkas när det inte finns nåt kvar.

Jag ligger med as ont i halsen. Värst på natten som vanligt. Det bränner liksom i halsen. Apropå bränna ska du få höra en komisk grej sen, men den tar vi på telefon./Kram Papps

2009-11-02 @ 00:24:57
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Patricia

Fy fan vad jobbigt med kräksjuka! Stackars er! Tur att Milo har klarat sig än så länge :/ Tänkte föreslå en babyträff i veckan det verkar inte riktigt vara tillfälle för det ;)



Hoppas att ni kryar på er nu!!

2009-11-03 @ 21:24:20
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0