Godmorgon världen!

Igår så var det full rulle (nästan) hela dagen.
Min halvsyster Ewa och hennes Björn gifte sig i Rimbo kyrka. Vilken grej, gifta sig liksom? Stort. Ewa var riktigt vacker och verkligen strålade. Vi har tyvärr knappt haft någon kontakt sen vi har pyttesmå, hon bodde mest hos sin mamma. Så jag har bara träffat hennes karl kanske.. 2-3gånger, och har väl inte riktigt fått kläm på vem han är. Men igår när jag stod i festlokalen och värmde Milos mat så stod även han och hans brors flickvän (?) och pratade om Ewa. Och, efter de två minuterna.. så var det inget mer om saken. De hör ihop!

Mat och dryck vad jätte gott, blev dock en tidig kväll för oss som hade lillen med oss. Så hemgång runt halv7 :)

Jag och R har börjat kolla på Johan Falk filmerna för några dagar sen. Ohohoh, mycket bra filmer! Men, ja det finns ett men. Jag verkligen hatar ena huvudkaraktärens röst, så slemmig! Hur som, helt klart sevärda filmer och mycket spänning!

Idag så ska vi hälsa på Milos Pellan. Som vi för övrigt inte sett på jätte länge! Så nu är det på tiden för lite barnrumpe-nyp för denna dam. Hörde i krokarna att hon kanske inte mådde så jätte bra, så vi håller tummarna att det är bättre idag!

Milo fick lyckorus av att vistas i kyrkan.

Vi som trodde han skulle bli rädd av orgeln och musik, men han njöt.

Vickade på rumpan och "dansade", hittade även sin tunga som var mycket rolig att hänga ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0