Första advent

Vaknade pigg trots vindrickandet igårkväll. Men ansträngde man sig för mycket så kom den äckliga bakis känslan i magen och filurade. Uäck.

Familjen S kom trots att lilltjejen hade feber och underhöll oss här hemma. R stod för maten och det blev hans specialare; Yaki Pasta. Var till och med godare än förra gången ;) Liten dold talang sitter han allt på.
Kvällen blev inte allt för sen för alla var trötta, alla utom jag. Tills jag övertalade R att spela wii med mig. Hann bara lägga mig i soffan så snurrade det till och jag blev sömnig på stört. Så hopp i kojjs bara.
Tack för att ni kom ^^

Idag så åkte vi till R´s föräldrar och bytte till vinterdäcken. Så nu kan man känna sig redo för kallare temperaturer.  Annars så har det mesta faktiskt bara gått på halvfart idag, kan ju faktiskt erkänna att kroppen inte riktigt är som den brukar. Märks att man inte tål alkohol lika mycket längre.

Imorgon så ska jag och Milo bege oss hem till Vivan&Miranda. Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och lägga mig i sängen för tvtitt. R och hans vänner har erövrat soffan med fotbollsmatch och FIFA. Inget för mig med andra ord.
Natti ^^


Kommentarer
Postat av: Patricia

Yaki pasta låter spännande, vad innehåller den? Låter japanskt. ^_^ Veckan ser väl ut som så, idag, imorn och på fredag har vi inget speciellt för oss. :) Ska vi ses på stan och ta en fika eller ses hos nån så barnen får busa tillsammans? :)

2009-12-02 @ 10:18:02
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Karin och Molly

Tack för tipset! Thuns nästa! Vilken söt liten en du har! :)

2009-12-02 @ 20:20:12
URL: http://minlillamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0