Det är inte lätt när det är svårt.

Ja, redan torsdag! Helgen smyger sig sakta på.. Och på lördag så blir det kalas, Thomas har fyllt 30år och är en gammal man nu ;)

Annars då. Igår så tog jag mig ut i spåret, tanken var att kära Skorpa skulle följa med. Men hon mådde urk pga urinvägsinfektion och ingen sömn på hela natten. Så jag fick dra mig ut helt själv, och det var PEST! Så jäkla tråkigt. Blev trött efter 2min och fick dunkande huvudvärk. Ögonen ville bara blunda. Tycker att det ofta blir så att jag börjar må dåligt efter en stund ansträngning. Väl hemma så var det bara att svida om för Skorpan hade så sjukligt ont och behövde åka till akuten.

Så, där spenderade vi några timmar tillsammans. Roade oss med bla synkontroller och att sprita händerna åtskilliga gånger. Skorp fick ligga i sjukhussäng och jag fick universums oskönaste stol som någonsin gjorst. Fick antibiotika och brummade hem igen.
Jag, R och Lilleskrutt åkte hem till R´s föräldrar och blev bjudna på mat, tack! Supergott som alltid.
Plockade upp Skorpa igen på vägen hem för kvällssällskap.
Lagom efter Greys så fick jag TOKONT i magen och inälvorna började krampa, precis som när kräksjukan satte igång.

Livrädd för att det skulle dra igång igen så gick jag snällt och la mig. Och vaknar efter någon timme med utslag över hela kroppen, HELA kroppen! Dra åt helvete alltså. Jag kliade och kliade tills jag började blöda. Både badade och duschade minst tio gånger. Ingenting hjälpte. Efter 5tim av intensivt kliande och frustration så duschade jag en sista gång och praktiskt taget hällde babyolja över kroppen. Två timmar senare så var det inget kli alls. SOVA. Kände mig helt mör, trodde allvarligt jag skulle klia ihjäl mig.

Morgonen kom och jag kände mig aningens bättre, inget kli iaf. Försökte göra gröt, men fick en kräk attack. Rusade på toa men det lugnade ner sig. Sen ont i magen igen. Shit pomfritt. Värsta ever.

Måste fått någon sjukhuschock och fick med mig lite av varje av alla sjuklingar där. Uscha. Hemska hemska kli.

Trots ris tog jag mig in till Martina på Kikidé och klippte mig. Blev super najsigt som alltid, kan varmt rekommendera den söta damen!
Så, det här har vart mina dagar i ord. Och ni, ser ni att min älskade har bytt layout, fint va? Om det inte syns så får ni klicka F5 ;)

Nu ska jag glutta klart på "Mammas pojkar" och sen slänga i lite färg i utväxten. Sen så ska jag banne mig sova hela natten som ett litet barn. Är så trött.

Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0