A moment like this

Idag så har vi rastat dammsugaren och tvättat. Gjort fint för fredagsmys helt enkelt. Milo är helt frälst i dammsugaren och ska vara med hela tiden, han ser bara för söt ut när han kommer i sin gå-bil. Följer mig vart jag än ska. Vår dammsugare är inte lagad sen många månader tillbaka, behövs en ny slang. Eller åtminstone lite silvertejp som håller ihop båda delarna tills vidare. Så man får dra runt på jordens största industridammsugare istället, visst suger den asbra. Men man blir både döv och förlamad i armarna efter man dragit runt på den :/

Får se vad helgen bjuder på. Blev inget kalasande imorgon för hela familjen Stedtenfeldt var sjuka :( R jobbar långhelg så det blir för mig och LillaM att roa oss med annat!

Trevlig helg på er!






Kommentarer
Postat av: Erica

Haha det stämmer riktigt bra. Vi flyttade från Grind för att vi ville komma mer centralt, för ska man bo I norrtälje ville vi bo så centralt som möjligt. Vi flyttade hit till Floragatan och har vantrivs sedan första stund. Det är insyn, det är lyhhört, det ingår ingen parkering ( vissa dagar får vi åka runt för vi har ingenstans att ställa bilen ), grannarna är totalt puckade i hvuudet, vi har ingenstans att ställa barnvagnen osv osv osv.



Vi letade hus redan i grind, men eftersom vi fick köpa den här lägenheten så pass billigt (familjepris) så visste vi att vi skulle tjäna på den, vilket vi gjorde. 300.000:- på 6 månader är inte illa pinkat! :-)



Men ska man bo i hus så är vi både jag och alexander överens om att vi vill ha det "lantigt" :)

2009-11-14 @ 10:57:41
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: zandra

ja det har du rätt i, det man tappar den i golvet det blir repor sen är man inte lika rädd om den som man är i början.

Jag valde den billiga=)



Ja om han jobbar på arlanda så kanske det är bra, det är ju så mycket folk där varje dag.



Jag vet inte heller om william ska få, an blir lite nojig, fast det är ju lika bra han går ju på dagis.

2009-11-14 @ 12:04:54
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0