Tjohej.

Så då var sprutan tagen och Milo höll sig ganska så lugn tycker jag. Blev lite ledsen under sista sticket med det gick över fort med hjälp av napp&snutte, lilla hjärtat. Och nu sover han som en gris, slocknade direkt när vi kom hem..
Bvc-tanten sa att man kunde få feber så jag hoppas han slipper det, feber och magknip ikväll låter inte som en skön melodi. Men jag har inhandlat alvedon ifall att..

Och vad ska man pyssla med idag då? Rickard jobbar som sagt och jag får INTE ladda ner några svenska filmer.. Fick banne mig skäll i morse när han upptäckte att ja minsann laddat ner. Haha, han är så rolig när han blir irriterad.. hela kroppen blir spänd och man verkligen märker att snart brinner det till! ;) Så jag stod mest bara och skrattade när han fick sitt utbrott.
Det lär iaf bli en dag inne.. även om ja skulle behöva röra på fläsket lite så hoppar jag nog över promenaden! Uscha. Kan ju alltid dra fram min Leg Magic (not).

Här kommer några bilder på våra tre busar

    
Favoriten Felix elva år                                 Lilla Flingan två år     
                               

Värstingen Frank ett år


Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Hej tjejen! Kul att du har en blogg! Låter som att du trivs med ditt liv. =) Brukar se dig ute och promenera med barnvagnen ganska ofta. Myspys. =)

Satt och tänkte på gamla tider för nån dag sedan. Vad grejer vi gjorde. =)

2009-06-04 @ 15:51:27
Postat av: Linda

MEN VAD GLAD JAG BLIR AV ATT HITTA DIG HÄR :D

Den här adressen ska sparas!

2009-06-04 @ 16:40:58
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: zandra

Hej då hittade jag dig åxå så roligt=)

vad söt eran milo är, verkligen.

vart ska ni bygga hus??

kram

2009-06-04 @ 20:55:09
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Till Ann-Caroline

Ja jag e ute rätt mycket och knatar, är så skönt nu när det börjar bli varmt! Vad roligt att du hittade mig här :) Hah, jaa vi hade roligt när vi var små.. jag glömmer dock aldrig när vi la chili i Sebbas hamburgare på dejten ;)

2009-06-04 @ 20:55:21
Postat av: Linda

Ja för nu kan jag följa erat liv ju :) hur bra som helst! Jag är fyfiken på att se bilder på ert hus nu. Är det ett färdigbyggt hus?

2009-06-04 @ 21:27:30
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0