Godnatt!

Gårdagen var sammanfattningsvis rätt trevlig! Milo grät helt hysteriskt ett tag (kändes som en evighet) och det kändes som att han inte skulle få någon luft av allt skrik.. Aldrig hört honom skrika så där högt och förtvivlat, var nära att ta mina saker och köra fort som fasen in till akuten. Trodde seriöst att han skulle dö på sekunden, men när jag väl var ute och skulle sätta honom i bilen. Då lugnade han sig. Tur det, annars hade jag inte fått njuta av min grillade kyckling :) Som var himmelskt god, gott att känna lite smaker än bara jordgubb! Dock trodde jag att jag skulle vara med sugen på mat än vad jag var. Vi kom hem strax efter elva och somnade som stockar.

Rickard vaknade lite halvbakis och jag gick på promenad med skorpan och hennes Malin. Min vagn är nog inte direkt gjord för att gå längs naturen.. Milo fick skumpa runt i vagnen så det räckte och blev över. Får hålla oss vanliga vägar hädanefter! Men skönt med en morgon promenad. Idag så har vi bara slappat här hemma, och det har inte hänt mycket alls.. Så har inget roligt att uppdatera, tyvärr! :)

Imorgon så ska vi försöka städa här hemma, ser ut som ett bombnedslag! Så Milo får vara med Skorpan på en liten promenad.. Ska försöka baka lite bullar till Rickards födelsedag och till våra bygg-gubbar också. Ni kommer väl ihåg att vårt hus kommer på måndag, om två dagar :) Godnatt från oss! ♥





  

Kommentarer
Postat av: Petronella

Stackars lille gubbis! På midsommar o allt.

Men du seriöst, jordgubb. Inte för att vara taskig men fyfan va äckligt...blääää...Jag är full av beundran att du klarar det. Japp på måndag kommer huset, shit. Måste ner en sväng då och titta. Jag har aldrig varit på tomten ju. Ni ska dit va?? Kram Petro

2009-06-21 @ 10:04:15
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja jag fattar inte heller grejjen me luft i däcken! om vi inte hade fått vagnen så hade jag aldrig köpt en med luft i däcken.. vi har inte fått ordning på den än, allt har ju stängt.. men imorrn så! Allt bra annars då?

2009-06-21 @ 14:27:34
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh vad spännande! Då måste du skriva hur mkt du har gått ner. Dricker du endast eller byter du bort och äter EN rätt om dagen?

2009-06-21 @ 21:24:31
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0