Natti natt ♥

Fuck så störande det är att ha kommentarerna centrerat! NIHLÈN, FIXA! ;) Arch, nu ska jag hoppa ner och lägga mig med universums största brön. Skulle nog kunna nocka en bov ganska så rejält om det kommer någon och ska tjuva saker :P Jobbigt att sluta amma när man har så mycket mjölk.. läste att det finns något piller man kan ta så slutar det produceras. Är ju helt förjävligt vad det spänner, man kan ju inte annat att pumpa fastän att man ska låta bli. SUCK!

Aja, nu ska det sovas som resten av min lilla familj gör. Imorgon så bär det som sagt av till Täby med Jennifer.. Hoppas jag hittar något sommarfint :) God natt på er!



Mitt lilla gos en månad gammal ligger och sussar
.
Så liten, så liten

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan vara för att jag och Novali har samma pappa och Ronja har en annan ;) hihi! :)



Vad jobbigt att barnet inte vill lyssna på dig hehe. Hoppas att det löser sig med den här maten han får nu iaf. Jag kan nog inte förstå hur frustrerande det är :)

2009-06-11 @ 00:04:49
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Hej :) Självklart får man undra! ;) Vi har alltid med oss en termos med kokat, varmt vatten och en petflaska med kokat kallt vatten. Det tycker jag är helt klart det bästa sättet om man ska iväg.. att värma mjölken i micro är tydligen inte bra, (iaf inte Nan 1 som vin använder, vilken har ni?) för vissa näringsämnnen förstörs av microvågorna. Så vi försöker undvika att använda micro men ibland så måste man ju när det krisar :P

2009-06-11 @ 09:26:44
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hejsan! Bra beslut där med maten. Ingen idé att hålla på om det inte funkar ordentligt med amningen. Men visst blir det lite bökigare med flaska. Fast faster blir glad hehe....



Vi ses imorgon! Vi tar med oss fika till alla, Paulina åker ju nästan direkt till stan och ska åka flak. Så vi får fika själva alla vi som är där.



Snaaaaart kommer huset :o) Kram Petronella

2009-06-11 @ 11:26:28
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Kan Dee Drawings

Hej! Och tusen tack!



All info om linnerna och hur du beställer hittar du på fliken "beställ" :)



Kramar

2009-06-11 @ 19:41:51
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: sandra

Hittade du ngt fint?

2009-06-11 @ 21:21:31
Postat av: Lina

Sandra: Näh du inte ett skit! Man blir ju så frustrerad när man e inne för att hitta något och prövar en jävla massa.. och inget passar :/ Roligt att du läser min blogg btw, kommer du härifrån eller?

2009-06-11 @ 21:58:06
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0