Tisdag

I morse så bestämde sig Milo att vakna efter klockan åtta, och hur skönt är inte det? Vaknade av att han låg och pillade mig på hakan, trodde bestämt att det var katten Felix som var hungrig. Men när jag tittade upp så låg Milo och flinade och tyckte säkert att jag såg helflummig ut när jag sov. Så söt!

Idag så har det inte hänt så mycket faktiskt. Bakade lite chokladmuffins medan Milo sov på förmiddagen och sen joinade jag honom medan de skulle svalna.. inte dumt att krypa ner gosa lite. Rickard och vi tog en promenad ut trots ruskvädret.. Men vi klarade oss rätt så bra, kom en liten skur när vi var på väg hem. Lagade lite mat, Limékyckling från Arlas recept. Blir lika förvånad varje gång att det aldrig ser en gnutta likadant ut som på bilderna.. Men det gick att äta i alla fall , kanske inte det godaste men det mättade!
 Milo är lite kinkig ikväll med magen, verkar göra så himla ont ibland. Men nu så har han äntligen somnat in och ligger på mage och vilar. Tacka vet ja bärselar, hade nog aldrig fått tyst på honom annars. Hade plockat fram min Leg Magic som jag typ aldrig använder, kände för att få lite träningsvärk. Men när ja precis hade klivit på så blev han ledsen.. och nu är jag inte alls sugen på att träna. Näh, det får bli en kopp kaffe framför tvn!




man ska hålla hårt i snuttisen när man ska sova
Man ska hålla hårt i snutte när det är vildags

Kommentarer
Postat av: Linda

åh va nice, då har du fått lite färg =) tur att det röda lägger sig efter nån dag. ja nu trodde jag att vi fått sommar, men icke då! ja det vart en del, dom hade så mycket fint. får lägga upp lite bilder imorrn så du får se hur vi bor =) Hur går de med erat hem då? planerar ni för fullt hur ni ska ha det?

2009-06-03 @ 22:07:47
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0