It isn´t so hard to see, we´re in heaven ♥

Morsning!

Det var skönt att skriva av sig lite igår :) Men fick lite dålig samvete när vi gick till sängs, det är ju där man verkligen hinner tänka igenom allt mellan himmel och jord. Var inte menat att vara elak eller så.. bara att få ett slut på det hela. Tänkte även på en stackars kissekatt som vi såg när vi hade Bvc-tiden.. en liten rackare som kanske hade ramlat ner från ett fönster. Gick runt och jamade och var jätte ledsen nere på centrum.. tänker på min stackars Felix som också gjorde det en gång i tiden. verkligen gjorde ont i magen att se den gå runt och inte veta alls vart den var.. usch :( Ville rädda det stackars knytet men saker kom emellan och jag glömde bort...? :( Nästa gång är det väl en av våra som springer runt och inte hittar hem, och inte får någon hjälp.. Så jag kommer bli straffad för att jag inte räddade han/hon.

Skorpan kom över igår och vi spelade wii och gosade med Milo. När hon gick hem slog jag och R på en film som vi aldrig hann se klart på.. båda blev trötta och somnade som stockar när vi gick och la oss. Beställde hem nya dopkort också, med rätta siffror (hoppas ja iaf, lär väl säkert vara något annat det är fel på med min härliga tur). Idag så ska jag börja slipa på skohyllan för att sedan måla. Men jag är lite rädd för att vara själv nere i källaren.. känns som att det går runt lik där och någon kommer stänga in mig. Så skorpan får sitta med och vaka.. då känner mig sig trygg, min bodygard. Haha :)
I helgen så bär det av hem till Jenny, Stefan och lilla Filip! Har ju inte sett det lilla knytet än och det ska bli så himla mys.. Milo kommer säkert se ut som ett sumo om man jämför!

Just ja, den riktiga färgen på huset har kommit upp på ena kortsidan. Dock bara en strykning men det ser jätte fint ut!
Nu är det dags för lite undan plockning av massa Milosaker.. en grej som jag blir lite fundersam över är varför alltid Ior eller Tiger gossedjuren ligger på golvet. Flingan måste ju vara bestatt..



Visst blir det fint? Som skrivet ovan, bara första strykingen.



En ful gammal bild från förra året, den klassiska bodyguard bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att du blir irriterad! Så där kommer säkert min mamma vara när det är min tur att skaffa barn.. hon vet bäst;)



Huset ser tjusigt ut!



Och oj vilken skillnad på längd det är mellan er! Stor o liten!

2009-07-10 @ 17:16:02
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Linda

Fint de blir! ja trisst med de här vädret, hoppas de blir bättre i morrn!

2009-07-10 @ 22:22:10
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Vilken fin färg på huset! Ser ju toksnyggt ut. :)



Jag håller med dig, jag tar gärna emot råd av dem som menar väl.. men man märker ganska fort vem som gör det och vem som helst bara vill vara en besserwisser. Man får gallra helt enkelt. :D Vilda fick sin första smakportion igår.. det gick bra. :) Köpte färdig barnmat, palsternacka/potatis, och idag funkade det ännu bättre! Hon höll i skeden själv och grejade och smakade på den. Lite grimaser såklart men det ser ljust ut. :D



Vad är det som händer med hans lilla mage då? Man vill ju inte fortsätta om de inte mår bra av det :( Han kanske är allergisk? Syrrans yngsta var allergisk mot komjölk jättelänge så det fick inte finnas ett uns av det i barnmaten. :| Hoppas att det går bättre med maten denna gång!



Ja, bra väder måste vi ha.. för vi får inte plats allihopa inomhus, haha. Så jäkla bra uppstyrt, jaa.. vi kanske kan hyra en bygdegård i sista sekunden om det regnar, men jag hoppas vi slipper det :) Jag har bara varit i Rimbo kyrka en gång för många år sedan, men jag kan tänka mig att den är fin! Hoppas ni får en fin dag ni med! :)



Tack för din snälla kommentar om min vikt, det känns skitbra. :) Mjaa.. krut och krut vettetusan.. jag är bara trött på att vara ett fläskberg. ;) Nu jevlar! Jo, lite krut är det nog ändå.. ;)



Damn vilken lång kommentar. Sorry. :) Kram!

2009-07-10 @ 23:15:00
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Therese

Okej. Men du, man har ju inte bara sin egen mamma.. svärmor då? Är de samma visa?



Ojdå. Hur lång är din syster? Själv är jag 159,5.. haha.

2009-07-11 @ 10:22:54
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Himla vacker bild :] muckar man med dig, så muckar man med mig.. HOOJAH!

2009-07-12 @ 23:37:40
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0