Godmorgon!

I morse slog Milo upp sina blå redan 05.20 och tog över en timme på sig att somna om. Efter en flaska välling och lite tjink så somnade han tillslut och vaknade igen 7.30

 

Till råga på det så har han ytterligare vaknat några gånger av att han behöver nappen för att somna om. Hujedamig, tur att man inte har åsnan här nätter ofta.


Idag så kommer Sara hit med sina barn, Ebba och lilla Vilma. Ska bli skit roligt! Jag ska försöka ge mig på laktosfria pannkakor eftersom ena tjejen är intolerant.. men det lär väl inte vara någon konst egentligen, bara byta ut mjölken liksom.

 

R är ledig nu i två dagar så det blir lite Falk-filmer igen ;) Han beger sig till Uppsala idag för att handla hem det sista till kaklet i köket (jaa, det är fortf inte klart). Snart ska en liten skrutt gå och lägga sig igen och jag ska fortsätta göra mig i ordning!

Ha en bra dag bloggläsare ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0