...

Tjoflöjt!

Redan onsdag.. här rullar veckan på som bara den.

I måndags så var vi ju hem till Vivan&Miranda, en otroligt söt busunge som var bestämd ända in i tåspetsen. Milo höll sig lite bakom kulisserna och tog det lugnt.. lekte lite, snuttade och avstod allt som hade mat att göra. Fanns ingen tid för att äta..
Gav honom några krokar i bilen på väg hem, men han var super trött. Försökte få i sig men somnade efter några sekunder av tuggande, vaknade och fortsatte äta igen. Super gulligt ^^

Malin hörde av sig och var sugen på en långpromenad, och inte får man tacka nej till sånt. Så sagt och gjort blev det igår på förmiddagen. Avslutade med en baguette från nyöppnade Subway som vi traskade hemåt för att provsmaka. Blev lite besviken då jag ätit på samma kedja fast i Uppsala. Men så kanske det blir när man har för höga förväntningar..?
Skorpan kom över på eftermiddagen och vi bakade 90st lussebullar, hujedamig. Så, nu finns det till både Lucia och kalas. Milo blev jätte hängig efter middagen och det visade sig att han hade 39grader feber :( Blir som en helt annan bebis. Stånkade och pustade. Ville bara bli buren och det blir rätt så tungt kan jag säga. Men vad gör man inte.. Febern höll i sig trots flertal alvedon men försvann på morgonen.

Skönt.

För idag lyckades jag övertala R att åka till Thuns. Där hittade vi mycket krimskrams, julklappar och kläder. Kollade efter skor, men snälla.. 800:- för ett par pjukks. På Thuns? Jag smäller av. Visserligen märkesskor. Men man tycker väl ändå att de borde ha priser under 500:-
Till min förvåning så tyckte R om butiken (han som HATAR att gå i klädaffären samt matbutiker) och gnällde inte en enda gång. Milo var tyvärr inte på tipptopp (man kan tydligen inte få ha två nöjda karlar samtigigt), ville inte ha något alls förutom lite yoghurt till lunch. Kändes aningens lite jämfört med vad han brukar äta.. men han höll sig nöjd trots matvägran. Lite korkar och kex slank ned.

Nu ska vi (jag, R och Tony) spela nya Super Mario, om det fungerar dvs.
Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Får han inte ont i magen av korkar, stackarn ;)

2009-12-03 @ 22:06:50
URL: http://fiiaspyssel.blogspot.com
Postat av: Lina

Fia; Nää inget ont i lilla magen här inte :)

2009-12-04 @ 15:16:17
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0