Varför har jag missat..

... att The Voice har börjat igen!! Här har man haft ångest flera mornar för att gå upp så idag när man slår på tvn så har programmet startat igen. TACK kanal5.

Igår så var jag som ni kanske sett i tidigare inlägg, jävligt förbannad. Men idag efter lite sömn så har jag lugnat mig, har en tendens att gå runt och tänka på sånt som irriterar mig för att sen explodera på någon. Men, inte den här gången.
Dagen igår var inte bara surerier utan vi träffade Zandra och Meya (som för övrigt har de finaste ögonen jag sett) hemma hos mig. Zandra skulle jobba lite i butiken i Rimbo så det passade bättre att vi var här. Milo och Meya såg ut att trivas med varandra men lilltjejen vad aningens rädd för Milo som hade lite att berätta för henne :) Men helt sjukt vad de är intresserade av varandra, man undrar ju vad de tänker? Fick en jätte stor och fin orkidé av dem också, tack igen!

Och som alltid om kvällarna så lägger jag mig för sent, efter klockan 00 är numer grejen. ORKA! Näh, ikväll så ska jag lägga mig tidigare, man är ju helt slut när man ska pallra sej upp på morgonen. Och speciellt idag när plutt vaknade extra tidigt, klockan 05.40 slog han upp ögonen och ville leka och snacka. Först försökte vi få honom att somna om igen men det var så gott som omöjligt.. Så det var bara att hämta gossehunden så att han fick snacka av sej lite. Den är tydligen himla bra att berätta saker för, var nöjd i någon halvtimma sen blev hunden tråkig. Då blev det lite Disney channel med "händige Manny". Nöjde sig ytterligare en halvtimma :) Men efter det då hade han tröttnat på en mamma och pappa som låg och latade sej, då var det bara att dra sig upp för att leka samt äta frukost.
Att gå upp innan 6.30 det gör jag bara inte!

Idag så får vi se vad dagen bjuder på, kanske tar en promenad med nya vagnen ner till Zandra. Jag är helt frälst i vagnen, så himla mjuk. Tidigare när jag försökt ta mig hem på vår grusväg så har det vart en riktigt projekt. Gå i kors och tvärs för att undvika allt för stora stenar, Milo har studsat som upp och ner i vagnen som ett yrväder, och själv blir man less för att den är rent sagt helt förjävlig. Men nu, med crossen.. så märks det knaptp! Mina promenader är räddade.

Skulle behöva storhandla också.. finns inte mycket kvar i varken frys eller kyl, så det blir väl av att leta upp lite maträtter. Här hemma så gör vi en så kallad matlista, där jag skriver upp vad för rätter det finns i två veckor framåt. Sen så stryker vi bara över de vi tagit så att man vet vad som finns kvar, skit bra och billigt i längden! Dock har det blivit ganska så mycket småhandling nu under sommaren, både det ena och det andra onödigt som man ska ha. Men mest mat till Milo och ersättning m.m som har kostat extra, att de var så dyrt som det är.. det hade jag ingen aning om. Så ska försöka laga ihop lite rätter hemma och frysa ner till gossen..

Det var allt för mig än så länge, vi hörs när vi hörs!



  
Så här tokig var man efter tjejbesök




Kommentarer
Postat av: Erica

Ja eller hur. Men det var DINA 300:- och sättet han behandlade dig var inte acceptabelt! GUBBE! När sånt här händer så hoppas jag att Karma existerar. Så det går åt helvete för han!

2009-08-27 @ 10:07:08
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Papps

Hej Lintroll,

Ja, jag äker imorgon. E inte värst sugen på sånt här. Alla tycker allt e så trevligt men ingen vill egentligen vara där :-( /Kram

2009-08-27 @ 23:58:45
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Andreas / Korven

Hahah, där var nog Milo glad! :P

2009-09-09 @ 09:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0