Helvetesjävlaskit-människa

ÅH, Nu ska jag jävlare mig ventilera lite här på bloggen! Så håll i er.

Idag så har jag haft kontakt med en tjej angående min Brio vagn som va till salu. Vi kom överens om att vagnen skulle säljas för 4400:- och att de skulle hämta den idag runt 17.30, hennes man skulle komma.
Jag hörde av mig till skorpan som följde med för att R jobbade kväll. Vi åker ner lite senare än sagt (vi mötes på busstationen) då han är försenad. När vi kommer dit så möts vi och han har även med sig en killkompis. Jag visar alla finesser på vagnen och så kommer ja på att jag har glömt själva vindskyddet till vagnen och ska hämta det så fort som möjligt. Han tycker vagnen verkar kanon och börjar plocka in den i bilen och sen så ger han mig pengar. Men bara 4000:-, jag förklarar då för honom åtskilliga gånger att jag och hans fru har kommit överens om 4400:- och det är alltså summan för min vagn. Han ursäktar sej och säger att han inte har haft kontakt med henne och säger att han bara har 4100:-. Och han hade heller inte med sig bankomatkortet (eller hur!). Smått börjar han blir mer och mer upprörd och verkar tycka att jag blåser han på pengar. Det går inte alls att prata med människan så jag ger upp, han får den billigare. Och åker och hämtar skyddet för att åter lämna det. Ja, visst hade jag kunna skita i att lämna den.. men jag var rädd för att han skulle komma hem till mig då eller liknande.
Åker ner men stannar kvar i bilen och för ner rutan, frågar idioten om det finns möjlighet att han kanske kan sätta in pengar på mitt konto? Då rycker han tag i skyddet och skrattar högt. Då blir jag helt förbannad och frågar om han är helt jävla dum, det är du som blåser mig på pengar, INTE JAG?! (Vilket jag inte skulle ha gjort). Han vänder på klacken fort som fan och är förbannad och frågar tillbaka "Är du jävla dum eller?!", höjer rösten och frågar mig och jag tycker att hans fru är en lögnare osv. Jag visar meddelanden som vi har messat till varandra under dagen där det står KLART OCH TYDLIGT att vagnen kostar si och så. Men nä han fattar inte ett jävla piss. Jag blåser ju denna människa på pengar, det är det enda han kan tänka på. Hans kompis står och viftar med sina armar och pratar argt på sitt språk, det såg inte ut att vara så snälla ord. Mannen skäller ut mig för att jag kallar hans fru lögnare osv och att jag ska vara nöjd för det jag fått. Förklarar för idioten att det inte är några som helst problem för mig att få vagnen såld då den är i nyskick! Och att jag hellre säljer den till någon annan om han ska hålla på så här. Han blir ännu argare och jag blir så rädd så att jag börjar skaka. Hade jag inte vart själv (skorpan åkte med bussen innan jag hämtade skyddet) så hade jag fan tagit tillbaka vagnen, jävla tattare alltså! När jag åkte så stod båda och vifta och rörde på läpparna.. jävla idioter. . USCH! Far åt helvete.
Jag är så jävla förbannad på fanskapet! Det där hade de gjort upp innan, det var väl därför han skulle åka och inte hon. Hade jag kunnat tagit tillbaka vagnen så hade jag fan gjort det. Skulle hellre gett bort den till någon än att sälja den till honom!

När jag åkte hem så var jag helt skakig i benen. Vem vet hur det där hade kunnat sluta? Två killar och en stackars mig. Nä, det där gör jag aldrig om igen. Och jag är ju som jag är, är någon dryg mot mig då får den personen fanemej tillbaka.

Äckliga människa, jag hoppas du råkar ut för en olycka på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka idioter det finns!

2009-08-26 @ 20:06:46
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Malin

Fy fan vad läskigt! Vilka jävla svin de finns och föörlåt men de är fan typiskt invandrare och jag fattar inte varför dem ALLTID ska höja rösten och börja skrika. Jag vet inte om dem känner sig stora och maffiga då men dem skämmer ju bara ut sig. Jag är van dem skriker på en på jobbet så fort dem får ett nej så blir de ett jävla gapande. Nej du skulle ha kört över skiten eller ringt polisen...jävla pack de är vad de är!!



Kram

2009-08-26 @ 20:57:35
URL: http://malleutanballe.blogg.se/
Postat av: Erica

Asså vilken jävla idiot!? Vafan var det för fel på människan och som du sa, du hade lätt kunna sålt den till någon annan! Vad höll han på med?! Fyfan va arg jag blev när jag läste detta. IDIOT! Jag hade seriöst varit riktigt rädd jag med. Ta med dig R nästa gång du gör något sånt, man vet aldrig vad dom hade kunnat göra om du inte hade åkt därifrån!



Bra att du stog på dig iallafall! Så gott du kunde.

2009-08-26 @ 21:16:33
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Paulina Otsjö

USCH vilka jävla idioter det finns!!! :@ Jag hade blivit skitförbannad! Att du vågade kaxa emot själv :O Tur att det inte hände något med dig iaf! då JÄVLAR! :@

2009-08-26 @ 22:54:30
URL: http://paulinaotsjo.blogg.se/
Postat av: Papps

Hej Lintroll,

Så jävla typiskt sånt där jävla pack. Kan inte säga annat. Jag skulle sälja en grej förut och Ashmed skulle prova den en månad först. Helt jävla puckad./Kram

2009-08-26 @ 23:28:28
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vafan!!! Jag kan inte göra annat än att hålla med! Sjuka människor finns det ju!



Vad stark du var som stod på dig så mycket som du gjorde ändå!!

2009-08-27 @ 10:58:48
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Men usch! vilka muppar. men du var duktig! jag hade blivit helt stum ja.. man vill inte tro att det finns såna människor

2009-08-27 @ 11:22:09
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Ursäkta mig nu, men det är så jävla typiskt invandrare"

Hur fan kan man utrycka sig så? Snacka om att vara naiv och dum. Men sen så är det ganska klart vart den typen av åsikter kommer ifrån, eller hur papps? Ska du vädra dina främlingsfientliga åsikter så gör det för dig själv!

2009-08-27 @ 11:23:32
Postat av: jenny

tycker att du ska skicka ett mess till hanns tjej att du känner dig väldigt lurad av dom. Så kanske dom får dåligt samvete i allafall, eller så kanske hon skäller lite på helvetskarln!

2009-08-27 @ 18:38:25
Postat av: Kejjo

Hoppas dom fick fula ungar...

2009-08-27 @ 20:06:44
Postat av: Lina

Till anonym: Har väl inget direkt svar men jag ska försöka ge dig svar på tal åtminstone.



Från min sida, så är det faktiskt ganska så typiskt. Jätte svårt att förklara för jag vet att du kommer missuppfatta och säkerligen skriva igen att du tycker att jag är dum och naiv m.m. Jag har vänner som är invandrare. En av mina bästa barndomsvänner kommer från Sri Lanka. Så jag är absolut inte rasist eller ngt liknade.



Och man ska självklart inte "dra alla över en kant"- som jag kanske gjorde i inlägget.



Anledningen till att man får främlingsfientliga åsikter är pga av sånt här, När någon går och pussar åt en och säger att man ska visa fittan, ser ner på kvinnor som att vi inte vore värt något, Självklart gäller det inte alla, som jag skrev tidigare (och det kan även svenskar också gör, jag vet). Men det här är anledningen varför..

Och om du inte kan ta det och fortfarande tycker att jag är naiv, så får du tycka det.

MVH

2009-08-27 @ 22:32:56
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Papps

Till Anonym: Ja det är naiv realism. Verkligheten är precis det som våra sinnen visar oss eller det är kanske inte så....nä det har nog aldrig skett.

2009-08-27 @ 23:55:31
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Patricia

Alltså, va?! Vad var det där för jävla tomtar?! Fy fan..

2009-08-28 @ 16:15:33
URL: http://smokingcankill.blogg.se/
Postat av: Lina

Till anonym;

Vardagsrasism? kalla det vad du vill. Du och jag tycker helt enkelt olika och så får det vara. Den här diskussionen kan hålla på i evigheter, det vet du också. Och jag tycker väl att det börjar gå lite övergränsen.. Men kul att du skrev, alltid roligt med feedback från båda hållen. MVH Lina

2009-08-28 @ 16:20:17
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0