
Att sova i nya vagnen är riktigt skönt.
Linda
Ja visst är dom fina! synd bara att inte Jack var riktigt på humör =) Lycka till med dopet!!
zandra
Lycka till med dopet nu!
Vi hörs efter helgen, så jag får höra hur allt gick. =)
Kramar från mig och Meya
Patricia
Hoppas allt går enligt planerna imorn med dopet! :) Lycka till!

3