♥-llina
Trevlig helg hörrni!
Idag är det massor som ska fixas inför dopet som är imorgon! Så den här helgen blir det tyvärr inte mycket bloggande för min del :)

Att sova i nya vagnen är riktigt skönt.

Linda

Ja visst är dom fina! synd bara att inte Jack var riktigt på humör =) Lycka till med dopet!!

zandra

Lycka till med dopet nu!

Vi hörs efter helgen, så jag får höra hur allt gick. =)



Kramar från mig och Meya

Patricia

Hoppas allt går enligt planerna imorn med dopet! :) Lycka till!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress