Barnvagnsdjungel

Åh jag har suttit och kollat efter barnvagnar i över 3timmar, jag blir galen! Vilken djungel :S och efter mycket klickande hit och dit så är jag inte klokare för det.
Lyckades få min vagn såld idag också, najsigt. För hela 4500:-, vilket betyder att vi bara går -1500 (och då har vi kört den sen mars). Dock är det liiite problematiskt, för de ville ha den imorgon.. och då har jag ingen vagn! Å alla vet ju att det INTE fungerar när man har barn, så imorgon ska vi iväg och kika på lite åk. Kollade runt en del på blocket men är ju så svårt när man inte riktigt vet vilken sort man ska ha, är inne på Emmaljungas men ja vet inte. Får antingen låna en av grannens vagn eller så erbjöd snälla Zandra att låna ut sin trehjulig så länge.. Mycket snällt!

Idag så fick jag och Milo finbesök, Jenny och lilla Filip hörde av sej imorse och dök upp några timmar senare! Tog en långprommis och snackade lite skit.. mycket uppskattat :)
Nä nu blir det hopp i sängen får vår del, upp tidigt imorgon för att bli mer förvirrad!

Kommentarer
Postat av: Linda

Helu! ja, vet du vem min vän damp är? hehe hon ska iaf ha barn i februari =) det var grejen de. Vad ska ni ha för vagn, en sån där sulky eller en sån vanlig? vi ska ner å kolla på sulky idag, hoppas de finns nån bra!

2009-08-25 @ 15:44:40
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det ska bli jättekul! Så du var också där idag =) ja, vi ville ha en smidigare. våran är typ 5 år gammal och stoor. Va kul att ni hittade en, men då är den nog riktigt bra också om den kostar. hoppas våran också ska hålla även om den var billig.

2009-08-25 @ 21:27:33
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0