Fredagskänslan?

Idag har jag inte gjort ett jota, ingenting som är värt att skriva! Gick och la mig med Milo och R under förmiddagsluren, sov i två timmar. Milo är lika trött idag som dagarna innan och har mest grisat i sängen så jag har passat på att löka ;)
Ringde en snäll dam från Norrtälje familjecenter och tyckte att jag och Milo ska börja på babysång på tisdagar (Zandra tipsade när det blev en ledig plats i gruppen) . Hon verkade jätte rar så varför inte? Milo älskar ju när man sjunger. Om dagarna så består 95% av tiden sång, skrutt vill aldrig att man ska vara tyst.

Ikväll så jobbar R kväll, igen. Men iaf sista kvällen för det här veckan, så lite glad är jag iaf. Känner inte alls för att vara ensam ikväll men så verkar läget bli. 

Imorgon så bär det iaf av hem till Sofia & Thomas (och Leiaplutt förstås) för att fira att de gift sig! Ska bli super roligt och det ryktas om mycket dricka.. Så det blir liksom inte annat än att vi sover över där så att de får bra med hjälp att dricka upp det ;) Får se hur nattning med Milo går, han är inte van med högljutt när han ska sova för natten. Men det brukar ju gå till slut iaf..
Jahaja, nu ska jag göra i ordning en smoothie  och kolla in idol!
Ha en skön kväll alla ni :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det sött, dom är så små =) Jag har inte heller nån fredagskänsla idag! Är nog för att jag också sov två timmar mitt på dagen..hehe. slappt! Trevlig helg!

2009-09-18 @ 20:18:55
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul ni kommer med! Då syns vi på tisdag!

2009-09-18 @ 21:03:06
URL: http://Http://meyasmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0