21.45

I stundens hetta så sitter jag i soffan och tittar på Hollywoodfruar - som är helt värdelöst. Den ena är ju dummare än den andra, uscha.

Imorgon så ska jag och lilla plutten in till Norrtälje på babysång! Ska bli skit roligt ^^ Missade ju förra gången då Milo var hängig så det känns extra kul nu när man har väntat länge. Efter lunch där så hämtar jag upp Skorpan för storhandling. Hon hänger alltid med och passar Milo :)
Jaa, idag har det inte hänt ett shit. Jag har färgat håret, men upptäckte när jag väl körde igång att det var toning efter en närmre titt på förpackningen. Suck. Jag hatar att färga håret. Och det betyder då att jag måste göra om den om två månader igen, just typiskt.

Och vet ni vad, bilen är mer än okej nu.
Har vart skit kass på att ta bilder senaste dagarna så har inte mycket att bjuda på här på bloggen, tyvärr.
Hade väl inte så där jätte mycket vettigt att skriva, så vi hörs när vi hörs!


När pappa går upp tidigt till jobbet passar man på att låna hans plats.

Inte ska mamma behöva ligga enasm i stora sängen heller ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0