Trött!

Det gick hur jäkla bra som helst att jobba, en sån lättnad! Gick helspänd hemma hela dagen och var nästan på väg att vända när jag parkerade bilen, haha :) Bytte om och allt kändes bra. Tänk vad de där fula kläderna kan göra med en? Hittade kanske inte den bästa storleken men jag kom i iaf, slapp se ut som en svullen korv. Kändes inte alls som att det var 10 månader sen sist. Trögt i början men sen lättade det upp, allt var som det skulle. Fick turen att jobba men kära Pettersson i slottet medan de andra höll sig i karoliner med en större grupp. Oh my vad jag har saknat henne.. min P. Fick frågan att jobba nästa veckan igen, på tisdag och onsdag. Men det lutar åt att jag bara jobbar onsdag då R jobbar kväll på tisdag. Längtar redan tills nästa gång ^^

Kom hem runt 01 och då var det bara att hoppa till kojjs. Upp tidigt för att åka till Söderköping för att ta kort med gammelmormor, mormor, mamma, jag och Milo. Fem generationer. De propsade om att vi MÅSTE lägga ut det i tidningen, ehm.. eller inte? Jag ska göra allt i min makt för att inte hamna i någon tidning, men som vanligt så har jag inte mycket att tycka till om. Ingen aning hur korten blev heller, lär väl blunda som jag brukar :P
Anyway. R och hans pappa fixade kaklet i köket när jag jobbade ju.. och det blev kanoners! Fogen smackas på imorgon och det ser redan prima ut. Och jag som va orolig? :P

Idag så är jag så sjukt seg, trött och sliten. Känns som att jag suttit vaken i flera dygn.. Idag blir det endast deg! R kollar fotboll med Jens och senare på kvällen blir det iväg på tennis för deras del. Ingen vidare skojsig lördag för mig int.. men en massa tv blir det ;)

Händer med andra ord inte mycket i helgen, så allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Elli

Kul att det gick bra på jobbet :) Jag har också tänkt börja lite smått innan jag börjar på mitt schema igen. Tänker att det är väl bäst för ens lilla att jobba lite då och då innan man börjar helt sen..

2009-10-22 @ 01:50:23
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0