Du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt

OCH så glömde jag ju, ni är ju förstås lite nyfikna hur det har gått de här två veckorna med bantning?
Ja, jag kan då säga att mitt humör har vart väldigt upp och ner.. nog för att jag hade kort stubin innan så kan jag ärligt säga att nu har jag ingen alls. Så den som står i min väg när jag är på dåligt humör, får höra det. Den som inte gör som jag säger, får höra det. Och den som inte gör något tillräckligt fort, tro mig.. den personen får höra det :) Nu låter det som att jag är en fruktansvärd häxa, men jag har mina ljusa stunder också självklart.. när jag får sova, ifred :P haha.

Jag började med Nutrilett den 15/6 och har bytt ut de flesta målen till shakes eller någon bar, dock bytt ut ett mål första veckan till en kycklingsallad och andra veckan smörgåstårta och en tonfisksallad +en liiiten chokladtårta, Fy skäms. Min startvikt var på 68,2kg och första veckan gick jag ner ca 2,3kg och mycket cm runt midja, bröst och lite rumpa. Den här veckan så har det inte gått fullt lika bra, knappt gått ner några cm alls.. men i af lyckas ta mig ner ytterligare 1,4kg på 7dagar. Så nu mina vänner väger jag 64,5kg och har tagit bort 3,7kg på två veckor! Weeei till mig :D Det betyder är mitt första mål är snart avklarat, ska ner till min inskrivningsvikt som låg på ca 63kg. Vilket betyder att bantningen inte är slut, jag kommer fortsätta dricka Nutrilett om dagarna men byta ut ett mål om dagen (utesluta allt med pasta, ris, potatis.. you name it med kolhydrater). Man kan ju självklart inte fortsätta i samma matvanor som man hade innan, då skulle man ju självklart falla tillbaka på samma vikt igen.

Jag känner mig mer är nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Gud vad duktig du är tjejen! Jag blir stolt! :)

Det stod att man skulle vara nöjd om man gick ner 0,5-1kg i veckan på pappret och du har ju gått ner mycket mer än det så jag tycker du ska vara riktigt nöjd! :)

Jag kommer haka på detta inom en snar framtid, trust me! Ska anteckna varenda gram! :D haha

2009-06-29 @ 21:28:59
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: zandra

haha ja verkligen,,jhu

2009-06-29 @ 22:04:29
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia Germundsson

Grattis gummsan, grymt bra gjort!

2009-06-30 @ 16:46:47
URL: http://mylifeback.blogg.se/
Postat av: Erica

Dude. Idag har jag börjat med Nutrilett! Var du hungrig första dagen? Jag har precis ätit en bar. Jag har tagit 2 shaker idag med 2,5h mellanrum och blir hungrig ganska fort.. blev du det?



När tog du sista shaken för dagen?

2009-07-05 @ 14:25:39
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0