Mitt mål

I morse så var det lyx för mig och Rickard, Milo vaknade först klockan 05 och ville ha sitt nattmål (tog det utan tjink) och sedan somnade han om blixtsnabbt och vaknade inte förs halv 9. SÅ skönt! :) Han brukar annars alltid vakna klockan 07 och vill upp direkt.. Det här skulle jag verkligen kunna vänja mig med!
Tog en promenad ner till Ica och hämtade ut ett paket, nalle puh klubb-saker, köpte hem några bars.. crispy chocolate var super god! Skönt att ta något att tugga på.. man blir ju helt störd av att inte ha något i munnen. Tog några vindruvor ockå och blev helt propp. Trodde jag aldrig att man kunde bli av en liten sån kaka.. men där hade jag fel!
Går ju faktiskt helt super att dricka shaken nu, håller dock fortf för näsan men konsistensen är inte alls lika illa som igår.. nu tänker jag på att jag dricker en smoothie medans, mumma.

Mitt mål är först och främst att gå ner till min inskrivningsvikt som kommer bli -5,2kg. Och sedan ytterligare - 5-7kg så att man ser ut som innan jag träffade Rickard. Kärlekshull är det ju å andra sidan inte fel på, men skulle inte heller vara fel att komma i sina jeans sen gymnasiet ;) Senaste två åren har jag levt i mina leggins, så man har ju knappt märkt när man gått upp i vikt. Men det ska bli ändring på.. jeansen ska fram helt enkelt! Och det snart..  

Idag har lilla killen vart jätte duktig med maten så hoppas det håller i sig *peppar peppar*. Skulle vara så roligt att träffa lite folk igen, har ju mer eller mindre stängt in mig sen det här började, inte ens vart ute på promenad förns idag. Vet inte om det berorpå att jag kokar färsk ersättning varje gång nu från plattan, alltså värmer vatten som jag kokat upp sen tidigare och vispar i ersättningen. Eller om han bara e bra idag.. tidigare så har vi gjort vattenbad och värmt vatten och skakat ihop i flaska eller i micron.. hmhm. eller så börjar alla medeciner hjälpa.. mja, hur som haver så är det iaf en stor lättnad! Vill inte att han ska vara ledsen och tom i magen :(

Nonoh, nu så ska jag surfa runt lite medans pöjken sussar! Rickard kommer väl snart hem från målningen hos sina föräldrar, ingen semester här inte! Hoppas ni haft en bra dag i den lilla sol vi fick :)




Milo hjälper mig att kolla in badmodet, snygg frisyr? ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia / Livet med Vilda

Vad skönt att det funkar bra med shaksen nu :) Och de där barsen är verkligen asgoda! Det kommer gå som en dans att gå ned dina kilon tror jag ;) Anki har berättat att ni håller på att bygga hus, vilken dröm! Fy f*n vad avis jag är. :P Bygger ni härnånstans kring Rimbo lr?

2009-06-17 @ 18:44:36
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0