Snart åker vi..

Idag så är det dop för R´s kusins barn, vad blir det till Milo..? Pyssling?Syssling? Mja, hur som haver. Släkt iaf.
Milo ligger och sover som en gris sen en över timma tillbaka, snart dags för lunch och lite ombyte för hans del för skjutsen kommer om 1½t.

Tyvärr så kan pappa R inte följa med pga av jobb! Jätte tråååkigt att han ska jobba hela helgen och jätte långa pass. Det ogillas skarpt! Nu ska jag packa lite väska och mellis till skrutten.
Hoppas ni har en trevlig helg, i regnet som vi ;)


Milos nya min. Han har även lärt sig att fejkskratta, men har inte en aning om vad han gör.
Ett nytt spännande ljud ♥



Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt han är! Hoppas ni hade trevligt idag:)

2009-08-22 @ 22:04:13
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hello! Den kjolen var ju skitasnygg! Passade super till pjucken med. Önskar jag kunde gå i annat än helplatta dojjor! På tal om dojjor så fick jag med mig Milos raggisar hem. Gick lite fort där på slutet. Förstår om du hade lite trist. Jag tycker du var strong somn följde med fast R jobbade. Vette fan om jag gjort det. Det blir alltid att man inte hinner med att prata med alla. Vi träffas ju så sällan, och då är det ju ännu värre för dig. Nu sitter jag iaf på altanen helt ensam för Ö har ått och somnat. Tunnisen ;o) Kram o natti, hoppas R är hemma nu! P.

2009-08-22 @ 23:05:01
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Malin

Gud vad söt han är :) hoppas eran helg var bra även fast karl fick jobba:)

2009-08-23 @ 21:55:49
URL: http://malleutanballe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0