Ny vecka, nya möjligheter.

På måndag mina vänner, då ska det slutat snusas. Herren i huset är måttligt onöjd men vafan, nu får det vara nog! Dum som jag är efter ha slutat när jag blev gravid, började ju såklart så fort jag slutade amma? Onödigt, är bara förnamnet.
Dock vet jag att jag kommer ha mycket lättare än R att sluta, men vi har tummat på saken. Om han inte sköter sig så har jag hotat med att klippa av strängar från hans tennisraket, så det är upp till honom vad han håller närmast hjärtat :)

               





Kommentarer
Postat av: Papps

Det kommer nog å gå bra. Kolla in mig. Över 1 år sen jag sluta röka nu. Blir det alltför jävligt tar jag på mig hjälmen :-)/Kram

2009-08-14 @ 18:11:08
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha, vad elakt att klippa av stängarna ;) men har man tummat, så har man tummat

2009-08-14 @ 19:44:46
Postat av: Anonym

Duktiga ni är :D

2009-08-14 @ 22:15:39
Postat av: Petro

Hejja, hejja, himla bra! Det där nikotinet är ett jäkla skit. Dyrt o jäkligt. Känner igen det där med bloggtorka. Jag har ingen inspiration alls nu. Varken för att skriva eller läsa. Men det är bra så man kan se bilder på lille skruttungan. Attans vad han växer! Kraaaaam

2009-08-16 @ 12:31:33
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0