En låång dag helt enkelt.

Vilken otroligt seg dag! Tar ju aldrig slut. Milo är nattad sen halv nio, han har vart så trött efter sprutan och skönt var det för jag hade verkligen ingen lust med en gnällig pojke ikväll :) Kommer väl säkert imorgon istället då, för man får ju inte ha det för bra heller..

Mina föräldrar och lillebror korven kom över på en liten kvällsfika så jag har inte suttit helt ensam idag iaf! Men det är skönt att gå runt hemma som man är ibland.. speciellt om man vet att kvällen kanske kan bli jobbig med Milo, alltid skönt att vara hemma då. Fick en sån där känsla när man verkligen är så jävla nöjd med sitt liv.. bara värmer genom hela kroppen! Min bebis är så mysig och det är så underbart att se hur han utvecklas och växer för varje vecka. Om kvällarna kan jag stå vid hans säng länge och bara se hur han andas. Och när han vaknar om natten så lägger jag honom intill mig så nära som det går, och luktar på hans hår.. tar hans lilla hand i min och så somnar vi tillsammans. Och min andra älskling, Rickard :) Han är SÅ bra på alla sätt! Och det säger jag alldeles för sällan.. har börjat tappa humöret rätt så ofta så han åker på både det ena och det andra, stackaren. Men du vet väl att jag älskar dig? Det här året kommer bli det bästa året någonsin, vi har vår son och bygger ett hus tillsammans. Kan ju inte bli mycket bättre än så, jag är så nöjd med mitt liv och vad jag har åstadkommit!

Imorgon kanske vi ska till Fia och Leia och hälsa på, om inte Milo får feber eller något, då stannar vi hemma! Hoppas ni haft en bra dag trots skitvädret.♥


       
                                    Två dagar innan den stora dagen         Trettiosex timmar, 3910g 50cm lång                                              

tolv veckor & fyra dagar
7220g 65cm lång


Kommentarer
Postat av: Papps

Jadu Lina. Tänk alla kvällar som jag låg å lukta på ditt hår, när vi hade vår lilla nappövning när du skulle sova./ Kram

2009-06-04 @ 23:28:04
URL: http://intruder.blogg.se/
Postat av: Sofia Germundsson

så himla sööööt!

2009-06-05 @ 08:30:35
URL: http://mylifeback.blogg.se/
Postat av: zandra

jo statoil vet jag vart det ligger, farmor och farfar bor i rimbo så lite kolla har jag på det=)

ja det är ju nybyggt så, men jag har redan tröttnat på hemmet=)

2009-06-05 @ 09:12:16
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt att det gick bra med Milo igårkväll!

Ja men det är väl perfekt, det måste ju gå snabbare att få ihop ett hus så va?



Haha jag är så sugen själv på att bygga, bara pengarna som ska in :P

2009-06-05 @ 10:00:01
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Cissi

Larsson.. diggar din blogg, kommer att följa den med spänning;) //Kuhl

2009-06-06 @ 15:42:43
Postat av: Cissi

Åh, då får man tacka och bocka! :) Hoppas du har en skön helg fru kuhl.

2009-06-06 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0