Go Morrn!

Ska strax göra mig i ordning för att åka hem till Fia och Leia.. Milo har precis somnat om så det passar ju helt perfekt! Känner mig inte riktigt varm i kläderna att göra det när han e vaken än, men det kommer väl snart det med..
Ser ut att bli samma tråkiga väder idag igen, fast kanske mindre regn.. men vem bryr sej, vi har ändå ingen balkong eller grill så jag hade bara blivit wrong om det var strålande sol!

Hade en lite annorlunda natt. Milo vaknade klockan ett ( ! ) och var hungrig, somnade om rätt så fort och sen vakna han igen klockan fem, sucken alltså. Man blir så trött när man har ställt in sig i hans vanliga rutiner! Sen somna han om igen och vakna klockan åtta.. lagom seg man blir! Tycker ju ändå att jag borde ha vant mig med att gå upp om nätterna och tidigt mornar, men det verkar inte som att jag gör det. Jag längtar tills det dagen kommer då man iaf kan få sova till tio!
Fast å andra sidan så ska jag inte klaga, finns mammor som har det myket värre. Milo vaknar ju bara en gång om natten (om han lägg runt klockan nio) och det är runt fyra/fem på morgonen och somnar om igen till sju/åtta, bra bebis!

Nä, som sagt.. göra mig i ordning var det ja!
Ikväll så ska jag ringa över Skorpan på lite film, hoppas hon är en ledig kvinna ikväll.

Vad roligt att så många har hittat till min blogg! Trodde att jag skulle få sitta här och skriva till ingen alls men nu så är det mycket roligare när man vet att någon läser. Det kommer mer om huset när det börjar dra igång, nu får ni nöja er med oss!



Morgonjympa
och sen blev man så trött, så trött

  

Kommentarer
Postat av: zandra

Ja dom bor vid hagen i vilorna där, tror det heter så=)

ja det blir ju att man kollar på det efter som man är uppe då och finns inget annat att glo på, därför blev jag så ledsen att jag missade sista, efter som när det börjar igen har ju jag börjat jobba.

jag såg åxå 30 min.



hur känns det att vara mamma nu då?

2009-06-05 @ 12:14:26
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej, det är en hel del sol här nere så det förstår jag :) dessutom har ni väl regn hemma nu? Burr!!



Hehe absolut, jag säger till om jag vinner på lotto eller nått så kan du komma ner och hänga lite med Milo ;D

2009-06-05 @ 12:25:01
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej gumman =) japp, kände att de va dags att börja skriva igen! ;) Fan va kul med hus.! hoppas allt går bra! Kram kram! Ja juste, guuuuud så söt han är! :)

2009-06-05 @ 13:18:37
URL: http://msoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0