Go kväll!

Så nu har mått färgat håret igen, så skönt att ha det gjort! Verkligen hatar att färga håret, så bökigt i vårt badrum. Trångt som faen så det slutar med att det är färg precis överallt, men jag klarade mig rätt bra den här gången dock. Nu är det bara klippningen som väntar, sen är jag fräsch! :)

Imorgon så ska jag och Milo hem till P och hänga, ser ju mitt hus därifrån så det är ju perfekt ;) Mysigt det ska bli att få vara grannar oxå, då blir det en massa häng. Så kan våra katter bli polare också.. Och imorgon så är det Rickards dag, han fyller 25år ♥
Och självklart jag har en jätte bra present, så hoppas det går hem.. annars! ;)

Sitter och lyssnar på Molly Sandén - Halleluja, en sån söt tjej. Tänk om man kunde sjunga så där fint, eller åtminstone hyggligt. Nä istället får man småskämmas när man sjunger blinka lilla stjärna för Milo! På tal om låtar, funderar vad man ska ha för psalmer på dopet..? Någon som har något bra tips? Vet fasen inte hur det här med dop fungerar så tror jag måste ta tag i det ganska så snart. Skulle vara mysigt att ha någon låt också, eller om någon sjöng.. hmhm. Ja, som sagt.. fundera!

Ska försöka ställa mig och göra smörgåstårta och födelsedagstårta till Rickards kalas kommande dagarna, och det kommer bli PEST!! Jag som inte ska äta något annat än shake kommer ju verkligen få cp-ryck. Måste förbereda mig mentalt så att jag klarar av det.. Nu är det tv dags igen för hela slanten, R är och kollar på fotboll så jag är singel :)
Kram på er!


Molly Sandén - Halleluja





Tänker på dig M med familj, kramar från oss. ♥


Kommentarer
Postat av: zandra

ja du är duktig du=)

jag ska åxå klara det=)

2009-06-24 @ 09:15:01
URL: http://zandrakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0