Det kanske kommer en förändring

Så imorgon är dagen som vi har längtat äckligt mycket här hemma efter, HUSET KOMMER KL 07.00! Gah, man kan knappt tro att det är sant.. herregud, vårt hus! Woohoo! :D

Idag har jag verkligen vart en idiot som har ställt mig och bakat, ska aldrig mer göra om det när jag bantar! Var nära minst hundra tusen gånger att trycka i mig allt.. pju, tur att man inte gjorde det. Då hade jag suttit här med jordens ångest! Men iaf, inget att rekommendera.. Bakade kärleksmums och en ambroisakaka :) skulle ha bakat flera men jag klarade inte av pressen. La mig med Milo och tog en middagslur istället!

Ringde över Skorpan som tog en morgonpromad med Milo medan vi städade här hemma, så skönt att få det någorlunda rent. Känns som att det är skitigt en timma efter trots allt slit.. fattar inte hur vi lyckas? Måste vara vår lägenhet som är för liten. Prylar överallt och katthår, speciellt Flingans. Funderar starkt på att raka av henne, är SÅ trött på hennes vita hår som flyger runt :S Nääh, så kan man ju inte göra.. lillfling. Men hon ska i af bli steriliserad kommande veckorna!

Ska bli spännande att väga och mäta imorgon, då har jag vart utan mat i en vecka (förutom grillad kyckling och sallad på midsommar) och jag har klarat mig exemplariskt! Är så stolt över mig själv att jag har kunnat leva på shakes och någon bar lite då och då.. Känner att jag kan bli lite besviken ifall det inte har hänt så mycket med vikten som att man nästan svälter sig själv. Funderar på hur jag ska göra efter de här två veckorna, om man ska köra vidare eller pröva något nytt.. har hört att Cambridge är superbra! Vill ju ner i vikt så kanske onödigt att sluta när man väl är igång.. Värt att finula på!
Nu ska jag ta mig en dusch och slänga mig ner framför tvn. Milo är nattad sen en timma tillbaka och Rickard spelar tennis, egen tid är något man uppskattar mer nu än innan :)

Vi hörs imorgon, håll tummarna för oss!





  

Mina älsklingar ♥

Kommentarer
Postat av: Petronella

Håller tummar och tår här hemma för att det går superbra idag! Kommer ner o tittar sen! Kram P.

2009-06-22 @ 09:18:27
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0